آموزش کسب و کار اینترنتی

هدف در زندگی چیست؟ آموزش هدف در زندگی

شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۰۲ ب.ظ

امروز ، وقتی برادرم 18 ساله بود ، وارد اتاق نشیمن شد و با افتخار به من و مادرم اعلام کرد که روزی قرار است سناتور شود. مادرم احتمالاً درمان "این خوب است عزیزم" را به او داد در حالی که مطمئن هستم حواسم به کاسه شیریوس یا چیز دیگری پرت شده است.

اما به مدت پانزده سال ، این هدف همه تصمیمات زندگی برادرم را آگاه کرد: آنچه در مدرسه تحصیل کرد ، محل زندگی خود را انتخاب کرد ، با چه کسانی ارتباط داشت و حتی در بسیاری از تعطیلات و تعطیلات آخر هفته خود چه کرد.

بعد از تقریباً نیم عمر کار ، او رئیس یک حزب سیاسی بزرگ و قاضی است. او همچنین در 30 سالگی برای کنگره ایالت کاندیدا شد و به سختی شکست خورد.

من را اشتباه نگیرید برادرم دیوانه است این اساساً هرگز اتفاق نمی افتد.

بسیاری از ما نمی دانیم که می خواهیم با زندگی خود چه کنیم. حتی بعد از اینکه مدرسه را تمام کردیم. حتی بعد از اینکه کار پیدا کردیم. حتی بعد از اینکه ما پول در می آوریم. بین 18 تا 25 سالگی ، بیشتر از آنکه لباس زیرم را تغییر دهم ، آرزوهای شغلی را تغییر دادم. و حتی پس از داشتن یک کسب و کار ، چهار سال دیگر طول کشید تا به وضوح مشخص شود که من برای زندگی خود چه می خواهم.

به احتمال زیاد شما بیشتر شبیه من هستید و نمی دانید می خواهید چه کاری انجام دهید. این مشکلی است که تقریباً همه بزرگسالان آن را پشت سر می گذارند. "می خواهم با زندگی ام چه کنم؟" "من به چه چیزی علاقه دارم؟" "من به چه چیزی شیر نمی دهم؟" من اغلب ایمیل هایی را از افراد 40 تا 50 ساله دریافت می کنم که هنوز نمی دانند می خواهند با خودشان چه کنند.

گند خود را کنار هم بگذارید ؛ در اینجا چگونه است
من یک راهنمای 55 صفحه ای برای ایجاد حس قوی تر از نظم و انضباط و عادات سالم تهیه کرده ام. با قرار دادن ایمیل خود در زیر آن را بررسی کنید.

پست الکترونیک
مشکل در جستجوی "هدف زندگی"
بخشی از مشکل خود مفهوم "هدف زندگی" است. این ایده که ما هرکدام با هدف بالاتری به دنیا آمده ایم و اکنون ماموریت کیهانی ماست که آن را پیدا کنیم. این همان منطق کثیفی است که برای توجیه مواردی مانند کریستال های روحی یا عدد خوش شانس شما 34 است (اما فقط سه شنبه ها یا در ماه های کامل).

اینجا حقیقت است ما برای مدت زمان نامعلومی در این زمین وجود داریم. در آن مدت ما کارهایی را انجام می دهیم. برخی از این موارد مهم هستند. برخی از آنها بی اهمیت هستند. و این چیزهای مهم به زندگی ما معنا و شادی می بخشد. موارد بی اهمیت اساساً فقط زمان را می کشند.

بنابراین وقتی مردم می گویند: "من باید با زندگی خود چه کنم؟" یا "هدف زندگی من چیست؟" آنچه آنها در واقع می پرسند این است:

"من می توانم با وقت خود مهم انجام دهم؟"

این پرسش بی نهایت بهتر است. بسیار قابل کنترل تر است و همه چمدان های مسخره ای را که سوال "هدف زندگی" دارد ندارد. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما در مورد اهمیت کیهانی زندگی خود در حالی که تمام روز روی مبل خود نشسته اید و Doritos می خورید فکر کنید. بلکه باید از الاغ خود بیرون بیایید و آنچه را که برای شما مهم است کشف کنید.

یکی از رایج ترین س emailالات رایانامه ای که دریافت می کنم این است که مردم از من می پرسند که باید با زندگی خود چه کنند ، "هدف زندگی" آنها چیست. پاسخ به این س impossibleال برای من غیرممکن است. پس از همه ، من می دانم ، این شخص واقعاً در حال بافتن ژاکت برای بچه گربه ها یا فیلمبرداری از پورن های هم بند گی در زیرزمین آنها است. من هیچ سرنخی ندارم من کی هستم که بگویم چه چیزی درست است یا چه چیزی برای آنها مهم است؟

اما پس از انجام برخی تحقیقات ، من مجموعه ای از س questionsالات را گردآوری کرده ام تا به شما کمک کنم خودتان بفهمید چه چیزی برای شما مهم است و چه چیزی می تواند به زندگی شما معنا ببخشد.

این سوالات به هیچ وجه جامع یا قطعی نیستند. در واقع ، آنها کمی مضحک هستند. اما من آنها را به این شکل ایجاد کردم زیرا کشف هدف در زندگی ما باید چیزی سرگرم کننده و جالب باشد ، نه یک کار سخت.

بنابراین ، آیا به دنبال شغل رویایی خود هستید ، به فکر شروع یک حرفه دوم هستید ، یا فقط نمی خواهید تمام زندگی خود را صرف فکر کردن در مورد "اگر ..." کنید ، امیدوارم پاسخهای معناداری برای این مسخره ها پیدا کنید - اما نوعی قابل تامل-سوالات.

ساندویچ شیت مورد علاقه شما چیست و آیا با زیتون همراه است؟


چه ساندویچی می خواهید بخورید؟ زیرا در نهایت ، همه ما به یک نفر خدمت می کنیم.

- مارک منسون
آه ، بله س allال بسیار مهم. دوست دارید چه طعمی از ساندویچ کثیف بخورید؟ زیرا در اینجا حقیقت کمی وجود دارد که آنها در تجمعات دبیرستان به شما نمی گویند:

بعضی اوقات همه چیز خراب است.

در حال حاضر ، این احتمالاً بسیار بدبینانه به نظر می رسد. و ممکن است به این فکر کنید که "هی آقای مانسون ، این اخم را وارونه کن. اما من واقعاً فکر می کنم این یک ایده رهایی بخش است.

همه چیز شامل فداکاری است. همه چیز نوعی هزینه را شامل می شود. هیچ چیز همیشه لذت بخش یا روحیه بخش نیست. بنابراین ، این س becomesال مطرح می شود: شما حاضرید چه مبارزه یا فداکاری را تحمل کنید؟ در نهایت ، چیزی که توانایی ما را برای پایبند ماندن به چیزی که به آن اهمیت می دهیم تعیین می کند ، توانایی ما در رسیدگی به تکه های خشن و رهایی از روزهای پوسیده اجتناب ناپذیر است.

اگر می خواهید یک کارآفرین درخشان در زمینه فناوری باشید ، اما نمی توانید شکست را تحمل کنید ، پس به آن نمی رسید. اگر می خواهید یک هنرمند حرفه ای باشید ، اما حاضر نیستید کار خود را رد کنید

 

https://modireafkar.ir/target/

https://markmanson.net/life-purpose

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۱
اکادمی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی