آموزش کسب و کار اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه از 0 تا 100

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۸ ب.ظ

بیایید تعقیب کنیم شما اینجا هستید زیرا می خواهید یاد بگیرید که چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

خوب ، اگر به دنبال راه های قانونی برای کسب درآمد اینترنتی اضافی بصورت آنلاین و بدون نیاز به خرید یک دوره آموزشی عمیق (که همیشه به نظر می رسد 97 دلار هزینه دارد) در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین می باشید ، پس در جای مناسب هستید !

این راهنمای نهایی من در مورد چگونگی کسب درآمد آنلاین و کاملاً رایگان است.

65 راه های نابغه: چگونه می توان در سال 2019 به صورت آنلاین (از یک طرف) درآمد کسب کرد
برای توییت کلیک کنید

در اینجا هیچ جلب و فریب ، ترفند و بازاریابی وجود ندارد.

من همه چیزهایی را که در طول یک دهه گذشته آموخته ام ، به اشتراک می گذارم ، و از تجربه خودم برای کسب درآمد ثابت 20،000 دلار در ماه یا بیشتر در درآمد جانبی (در سمت کار روزانه من) از منابع آنلاین مانند شرکت های وابسته ، دوره ها ، آزاد و ... استفاده می کنم. راه های دیگر برای کسب درآمد دلاری    که در این راهنما به کاوش می پردازیم.

سوالی دارید؟ گزارش ماهانه درآمد وبلاگ خود را در جایی که دقیقاً چگونه می توانم از وبلاگ خود درآمد کسب کنم ، بررسی کنید.

👋 و تاکنون احتمالاً قبلاً می دانید ... یکی از بهترین راه هایی که می توانید در حال حاضر به دست آوردن پول آنلاین بپردازید ، راه اندازی وبلاگ شخصی شماست. به همین دلیل ، من اخیراً یک راهنمای کارشناسی ارشد رایگان را جمع آوری کرده ام که نحوه شروع یک وبلاگ را تفکیک می کند و من استراتژی های دقیقی را که من برای تبدیل وبلاگم به بیش از 40،000 دلار در هر ماه تجارت استفاده کردم ، به اشتراک می گذارم.

راهنمای رایگان من را بخواهید: چگونه یک وبلاگ سودآور را در 7 روز شروع کنیم؟
بیا راهنمای نهایی من برای وبلاگ نویسی را که در Forbes ، Business Insider و کارآفرین ارائه شده است بخوانید.

الان بخوان
من اینجا هستم تا به شما بگویم که شما نیز می توانید relatively می توانید (نسبتاً سریع) یاد بگیرید که چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

همیشه آسان نخواهد بود ، و مطمئناً باید سخت تلاش کنید ، در طول راه خطاها و شکست ها را فشار دهید.

اما واقعیت این است؛ اینترنت بسیاری از فرصت ها را برای افراد بدون توجه به سن ، مکان و یا زمینه برای ایجاد یک تجارت پایدار ، آنلاین یا یک پروژه جانبی فراهم کرده است که می تواند هر ماه یکبار درآمد اضافی کسب کند.

و همانطور که گفتم ، من این دست اول را تجربه کردم.

برای چند سال گذشته ، من به این مأموریت رسیده ام که با بهترین روش ها برای ایجاد درآمد پایدار آنلاین و تعقیب رویاهای خود در زمینه اشتغال در خود ، بهترین روش ها را آزمایش کنم. و در حالی که من سهم منفی از موفقیت خود را دیده ام ، همیشه چیزها آسان نبوده اند.

در طول سفر ، چهار تجارت آنلاین جداگانه راه اندازی کرده ام. اولی در طی ماهها 6،537 دلار از دست داد ، در حالی که من برای مخاطبان دوم اندازه مخاطبان را کاملاً بیش از حد ارزیابی کردم. هر دو خیلی سریع خاموش می شوند.

اما بعد از دو شکست اول من که سعی در کسب درآمد آنلاین کردم ، شروع کردم به کشف چیزهای مهم.

مشاغل خود تأمین مالی بعدی من فقط در سال اول خود به 160،000 دلار درآمد رسید. بعد از اولین طعم موفقیت در ساخت خود ، من به نوشتن قراردادهای مشاوره ای با ارزش ده ها هزار دلار با استارت آپ هایی مانند LinkedIn و گوگل ، راه اندازی دوره های آنلاین سود آور و رشد وبلاگم به بیش از 400000 خواننده ماهانه و 50،000 دلار در ماه در درآمد جانبی

همه این اوج و کمترینها به من واضح و روشن داده است که چه کار می کند (و چه چیزی نمی تواند) هنگام صحبت از طریق اینترنت درآمد کسب می شود.

اکنون زمان بهتری برای ایجاد شغل و کسب درآمد آنلاین وجود ندارد.
با بیش از 3.2 میلیارد نفر که اکنون به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند ، ما به خوبی می توانیم در چگونگی تجارت جهانی در یک تحول عظیم قرار گیریم. ما در عصری زندگی می کنیم که دیگر محدودیتی در مورد آنچه می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی یا کمبود منابع مالی بدست آورید وجود ندارد.

اگر در حساب بانکی خود یک اتصال اینترنتی و چند دلار داشته باشید ، اندک چیزهایی وجود دارد که می تواند به شما امکان بدست آوردن پول اضافی به صورت آنلاین را بدست آورد.

به معنای واقعی کلمه صدها روش هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. از انجام نظرسنجی های آنلاین ، گرفته تا اجاره یا فروش لباس های قدیمی خود ، تلنگر آی فون خود را به کسی در کشور دیگری و حتی خرید محصولات کم هزینه در محلی ، فقط برای فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر در آمازون. در واقع هیچ کمبود روش منحصر به فردی برای کسب درآمد آنلاین وجود ندارد.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۷
اکادمی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی