آموزش کسب و کار اینترنتی

بیش از یک چهارم وب در وردپرس اجرا می شود. دلیل خوبی برای این امر وجود دارد - وردپرس بسیار آسان برای استفاده و رایگان است. بعلاوه ، یک تن اطلاعات رایگان برای کاربران تازه کار وجود دارد که در عرض چند دقیقه بصورت آنلاین و آنلاین اجرا شوند.

اگر نمی دانید چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید راه اندازی فروشگاه اینترنتی  ، باید این راهنما را

بخوانید. این امر شما را در نحوه ایجاد یک سایت قدرتمند تجارت الکترونیکی با محبوب ترین بستر وب جهان قرار می دهد.
نحوه شروع یک فروشگاه اینترنتی با #WordPress در 7 مرحله آسان
برای توییت کلیک کنید
قول می دهم ، بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید! و هرگز زمان بهتری برای استفاده از تجارت الکترونیکی وجود ندارد که پیش بینی می شود سالهای آینده در حال رشد باشد.

اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، ابتدا یک مرور کلی وجود دارد ، و سپس به جزئیات زیر می پردازیم:

برای میزبانی وب ثبت نام کنید (من Bluehost را توصیه می کنم).
برنامه میزبانی و طاقچه را انتخاب کنید.
یک نام دامنه جذاب برای فروشگاه خود انتخاب کنید.
ثبت نام میزبانی خود را تکمیل کنید.
اطمینان حاصل کنید که WooCommerce در هنگام راه اندازی حساب میزبانی نصب شده است.
ورود و انتشار اولین محصول خود را.
1. از Passion Personal برای انتخاب سوخت استفاده کنید
تقریباً از هر کارآفرین موفقی که گذر کرده ام ، گواه این واقعیت است که اشتیاق ماده مخفی سبک زندگی پرمحتوا است که از آن لذت می برند. و ساختن یک فروشگاه آنلاین اشتیاق زیادی را به همراه می آورد - با سالها تلاش (در بسیاری موارد) قبل از اینکه به اندازه کافی بتوانید خودتان را به یک حقوق معنادار بپردازید ، اشتیاق زیادی کسب می کنید.

برای پیدا کردن محصولی که با اشتیاق شخصی شما همپوشانی دارد:

عادات خرید گذشته خود را تحلیل کنید. چرا کالاهایی را که انجام می دهید خریداری می کنید و کدامیک از آنها بیشترین هیجان را تجربه می کند؟
چند دسته محصول مختلف را نمونه برداری کنید. آیا در فروشگاه محلی شما چیزی وجود دارد که شما را روشن کند؟
چگونه می خواهید زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهید؟ کدام محصولات را می توان بفروشید تا در این راه به دیگران کمک کنید؟
خودتان در وقت آزاد خود چه کاری انجام می دهید؟ چگونه می توانید از این سرگرمی ها با فروشگاه اینترنتی خود درآمد کسب کنید؟
هرچه طاقچه شما مشخص تر باشد ، می توانید اجازه دهید شور و شوق شما از طریق آنلاین و آفلاین بدرخشد.

2. نام دامنه گیر
نام دامنه شما چگونگی پیدا کردن مشتریان وب سایت شما است. اگر آنها در جایی در مورد شما بشنوند ، آیا یادآوری نام شما برای آنها آسان خواهد بود؟ آیا استفاده از دامنه شما برای Google آسان خواهد بود تا سایت شما را بفروشد؟

در اینجا نحوه انتخاب نام دامنه آورده شده است:

پیشنهاد میکنم مقاله آموزش ساخت وبسایت را ببینید

تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. دامنه هایی که شامل این موارد می شوند برای رتبه بندی در Google مفید خواهند بود.
دامنه خود را کوتاه نگه دارید تا اشتباهات مشتری به حداقل برسد.
برای افزودن کپی رایتها در همه قسمت های دامنه (.com ، .net ، و غیره) ایمن باشید.
از کلمات با چندین املا خودداری کنید. به عنوان مثال ، "سایت" و "دید" از طریق تلفن یکسان هستند.
از نام دامنه های hyphenated خودداری کنید. مشتریان شما چنبر را فراموش خواهند کرد.
معانی یا تفسیرهای متناوب را در نظر بگیرید. در مورد تعبیرات احمقانه یا تعبیرات نابالغ از نام دامنه خود فکر کنید. شما نمی خواهید لب به لب شوخی باشید.
گفتن آن را آسان کنید. اگر یک کودک نوپا نتواند آن را بگوید خوب نیست.
برای کمک به شما در تولید نام دامنه اصلی - و حتی مهمتر - از آن استفاده کنید ، سعی کنید از یک ابزار تولید دامنه مانند DomainWheel استفاده کنید. الگوریتم های ترکیبی گزینه های جدید و جالب دیگری را برای انتخاب ارائه می دهند ، در حالی که بررسی در دسترس بودن دامنه ، پسوندهای موجود را پیشنهاد می کند.

در اینجا چند نکته دیگر توسط رند فیشکین از موز آورده شده است:

پیشنهاد میکنم از مقاله آموزش طراحی سایت با وردپرس دیدن کنید

3. برنامه کاری خود را ناخن بزنید

هنگام یادگیری نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس ، باید یک برنامه تجاری جامع برای شرکت خود ایجاد کنید که دقیقاً چطور پیش بینی می کند:
انتخاب محصولات برای فروش ،
به دست آوردن موجودی ،
ایجاد وب سایت خود ،
بازاریابی وب سایت خود ،
رشد سهم بازار خود ،
مطابق با الزامات قانونی ،
رسیدگی به مالیات و سایر هزینه های عملیاتی
رویا
حتی اگر برای تأمین اعتبار رویای خود به یک سرمایه گذار خارجی احتیاج ندارید ، طرحی به شما کمک می کند تا در مسیر خود باشید و تلاش خود را متمرکز کنید. شما همچنین خواهید فهمید که با نوشتن برنامه کاری خود ، سایر مشکلات و ایده هایی که برای شما پیش نیامده است به شما کمک می کند تا تلاش های خود را به روشی تولیدی تر متمرکز کنید.

4. راه اندازی WooCommerce
وردپرس پایه ای قدرتمند برای سایت شما ایجاد می کند. WooCommerce سایت وردپرس شما را به یک مرکز تجارت الکترونیکی تبدیل می کند - و بسته پایه رایگان است. حتی بدون پلاگین های پرداخت شده ، می توانید بهترین عناصر طراحی تجارت الکترونیکی را در تمام صفحات مهم خود پیاده سازی کنید.

راه اندازی WooCommerce و لیست اولین کالای شما برای فروش پیچیده نیست:

یک میزبان را برای سایت خود انتخاب کنید که بسته ای را برای وردپرس طراحی کند (پایه و اساس WooCommerce). به معیارهای امنیتی و عملکردی آنها توجه کنید - اگر نمی توانید آنها را پیدا کنید ، وقت آن است که میزبان دیگری را جستجو کنید. و خدمات مشتری را فراموش نکنید - اگر چیزی پیش آمد ، به کمک سریع و صالح نیاز دارید.
افزونه WooCommerce را برای وردپرس بارگیری و نصب کنید. به سؤالات موجود در جادوگر تنظیم پاسخ دهید تا در کمتر از 5 دقیقه سایت شما فعال و راه اندازی شود.
یک موضوع وردپرس که کاملاً با WooCommerce سازگار است را انتخاب ، نصب و تنظیم کنید.
برای افزودن اولین محصول خود ، از مرکز Product در مرکز وردپرس خود استفاده کنید. این مرحله شما را به صورت مرحله به مرحله راهنمایی می کند.
5. انتخاب یک موضوع دوستانه WooCommerce برای وردپرس
موضوع شما تصمیم می گیرد کل طرح و احساس سایت شما را تعیین کند. پیدا کردن یک موضوع عالی که مرورگرها را به خریدار دعوت می کند ، ارزش افزوده کمی بیشتر دارد.

فروشگاه
ShopIsle یک موضوع قدرتمند وردپرس است زیرا تمیز است و محصولات را به شکلی واضح نشان می دهد که تعامل را به دست می آورد. شبکه ای از تصاویر بزرگ ، با اطلاعات اصلی در زیر ، مشتریان را تشویق می کند تا به سرعت فهرست کنند و بر روی آنچه مورد علاقه آنها است کلیک کنند.
و کاملاً با WooCommerce سازگار است ، درست در خارج از جعبه. طراحی پاسخگو کاملاً سازگار با صفحه نمایش در تمام اندازه است - به مشتریان خود اجازه دهید راحت ترین و راحت ترین مکان را در چه مکانهایی خریداری کنند.

نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با WordPress و ShopIsle
نسخه رایگان و پولی وجود دارد. برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ShopIsle Pro در کانال YouTube ما می توانید این راهنمای ویدیویی را بررسی کنید.

ویترین
Storefront موضوع رسمی WooCommerce است. کار با سیستم عامل در خارج از جعبه بهینه شده است و گزینه های زیبایی برای ارائه و طراحی ارائه می دهد. خود Storefront رایگان است ، اما تعداد افزودنیهای اضافی و سفارشی سازی های دیگری نیز وجود دارد.
شاید تنها نکته منفی این اصل بودن - در هنگام استفاده از آن ، شما فروشگاه خود را مانند بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیکی با همان موضوع نگاه می کنید.

ویترین
تبریک می گویم ، در این مرحله شما میزبان ، WordPress و افزونه WooCommerce را انتخاب کرده اید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که پتانسیل فروشگاه خود را با برخی افزونه های اضافی قفل کنید. در اینجا مواردی هست که من همیشه از آنها استفاده می کنم:

SEO SEO
Yoast SEO به من کمک می کند تا دریابم که آیا محتوای موجود در سایت وردپرس قابل خواندن آسان است - هم برای انسان ها و هم برای موتورهای جستجو.
این را با یک نقطه ساده قرمز ، نارنجی یا سبز در صفحه "ارسال" به من می گوید.

شاخص های yoast
من همچنین می توانم پارامترهای خاصی را برای نحوه نمایش محتوای من در نتایج جستجو تنظیم کنم - با ویرایش های سریع به عنوان شلخته ، توضیحات متا و عنوان محتوا. این برای اهداف کلمات کلیدی قدرتمند است. اوه ، و برای محتوای درون یک پست ، ابزار نوشتن من را درجه بندی می کند و توصیه های خاصی را در پایین صفحه ارائه می دهد.

درجه یوت
OptinMonster
OptinMonster مانند شلیک استروئیدی در بازوی بازاریابی ایمیل شماست. وقتی بازدید کنندگان سایت شما را مرور می کنند ، می توانید از آنها بخواهید برای عضویت در خبرنامه خود اقدام کنند. این به اطلاعات تماس آنها و فرصتی برای ایجاد رابطه با آنها می دهد.
هیولا
برخی از سایت ها با استفاده از این ابزار از 600٪ تا 1613٪ رشد نرخ دستیابی به مشترکان جدید را گزارش می کنند.

اگر توانایی برقراری ارتباط مستقیم با مشتری هدف ، در صورت تقاضا ، بدون نیاز به پرداخت PPC یا کمپین بازپرداخت را داشته باشید ، یک فرصت جدی برای به ثمر رساندن فروش آینده خواهید داشت.

در اینجا یک مقایسه عمیق بین OptinMonster و برخی از محبوب ترین گزینه های آن وجود دارد: LeadPages vs SumoMe vs Thrive Lead.

فرشادسک
با ایجاد پایگاه مشتری خود ، مهم است که خدمات شگفت انگیز مشتریان آنلاین را در اختیار آنها قرار دهید.

Freshdesk به شما امکان می دهد تا پایه های دانش قابل جستجو را ایجاد کنید که در آن مشتریان بتوانند به خودشان کمک کنند. و در صورت نیاز به دسترسی به شما ، سیستم فروش بلیط فرشادسک به شما کمک می کند تا درخواست های مشتری را به صورت سازمان یافته نگه دارید و به مشتری خود کمک کنید تا احساس کند که سوالات آنها در این جلسه حضور دارند.

هزینه سالیانه فرشتهس بسته به نیاز شما از 79 تا 199 دلار متغیر است.

6. با محتوا و سئو جذب کنید
Field of Dreams یک فیلم عالی بود ، اما اگر آنها در مورد تجارت الکترونیکی صحبت می کردند ، این عبارت را به این عبارت تغییر می دادند: "اگر چیزهای زیادی می نویسید ، در یک جستجوگرها - راه دوستانه ، آنها خواهند آمد. "

برای ارسال مشتریانی با انگیزه ، آماده تصمیم گیری در فروشگاه آنلاین خود ، به موتورهای جستجو نیاز دارید. روش انجام این کار با محتوا است - تعداد زیادی محتوا.

در اینجا نحوه استفاده از محتوای دوستانه SEO برای به دست آوردن مشتریان جدید آورده شده است:

کلمات کلیدی را از برنامه کاری خود بگیرید و آنها را در ابزاری مانند Ahref قرار دهید تا ببینید کدام کلید واژه ها باعث تبلیغ محصولات می شود.
تحقیق ahrefs
برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هر محصول یا دسته بندی در سایت خود ، تحقیقات دیگری انجام دهید.
هنگام انتخاب اولین کلمات کلیدی خود ، بسیار انتخابی باشید ، من روی ده نفر برتر تمرکز می کنم و از آنجا حرکت می کنم.
مقالات وبلاگ ایجاد کنید که در مورد نحوه استفاده مشتریان از محصولات شما می آموزد. روی چیزهای مفید متمرکز شوید. دریافت جوابهای پیچیده و شکستن آنها به راهنماهای قابل فهم ، راه طولانی خواهد داشت.
اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در سایت شما مناسب است:
عناوین صفحه ،
توضیحات متا ،
کلیدهای URL ،
برچسب های alt تصویر ،
مطالبی که به راحتی قابل خواندن است.
وبلاگ نویسان را پیدا کنید که بررسی محصول را انجام می دهند و از آنها بخواهید تا مطالب خود را مرور یا ارائه دهند.

7. رشد تبلیغات با فیس بوک
وقتی در حال خرید یک محصول یا خدمات هستید ، به چه کسی اعتماد دارید؟ احتمال وجود دارد ، شما تعدادی از دوستانتان را بخواهید که متعلق به آنها هستند و آیا محصولات آنها را دوست دارند یا نه. فروش اجتماعی راهی برای پول درآوردن غریزه یک خریدار برای اعتماد به دوستان و خانواده است.

تبلیغات صفحه فیس بوک مارک تجاری خود ، یا تبلیغ آگهی Facebook برای صفحه خاصی از وب سایت شما راهی عالی برای تزریق نام تجاری شما به اخبار مشتری شما است.

تبلیغات فیس بوک
به عنوان مثال ، این لیست رویدادهای فیس بوک توسط وب سایتی که اقدام به فروش بلیط برای یک نمایش می کند ارتقا یافته است. تبلیغی که در صدر خبرنامه من ظاهر شد ، به من می گوید که یکی از دوستانم قبلاً به این نمایش علاقه نشان داده است و احتمالاً قصد دارد برود.

فوراً ، این مارک تجاری و سرگرمی دارای اهمیت بیشتری است و من می توانم اطمینان داشته باشم که این یک راه عالی برای گذراندن یک عصر است.

برای درگیر کردن مشتریان ایده آل برای محصولات خود ، تبلیغات فیس بوک هدفمند ایجاد کنید. و ، همانطور که در وبلاگ خود ارسال می کنید ، می توانید پیوندها را با پست های جذاب فیس بوک به اشتراک بگذارید تا به ترافیک کمک کند. فقط مطمئن شوید که لیست شما مورد هدف قرار گرفته است.

دموگرافیک فیس بوک
می توانید فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از WordPress و WooCommerce راه اندازی کنید ، این کار آسانی است!
امیدوارم که از پست من لذت برده باشید و اطمینان داشته باشید که راه‌اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی خود علم موشکی نیست. زمان و آزمایش و خطا زیادی طول می کشد ، اما اگر مراحلی را که من بیان کردم ، دنبال کنید ، هیچ وقت سر کار نخواهید آمد!

اگر در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس سؤال دارید یا می خواهید سفر تجارت الکترونیکی خود را با جهان به اشتراک بگذارید ، دوست دارم در بخش نظرات زیر با شما گپ بزنید !.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۷
اکادمی سبز

نظرات  (۱)

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۲ جولی استودیو

مطلب خوبی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی