آموزش کسب و کار اینترنتی در 7 قدم
دنباله ای از مراحل وجود دارد که می توانید برای تضمین موفقیت خود در هنگام راه اندازی یک کسب و کار کوچک بصورت آنلاین دنبال کنید. من دیده ام که هزاران نفر با انجام کارهای زیر مشاغل موفقی را شروع و رشد می دهند:
یک نیاز پیدا کنید و آن را پر کنید.
کپی بنویسید که بفروشد.
یک وب سایت با کاربرد آسان طراحی و بسازید.
از موتورهای جستجو برای هدایت بازدید به سایت خود استفاده کنید.
یک اعتبار تخصصی برای خود ایجاد کنید.
مشتریان و مشترکین خود را از طریق ایمیل پیگیری کنید.
درآمد خود را از طریق فروش مجدد و گران فروشی افزایش دهید.
هر کس ، از تازه کار گرفته تا یک کارآفرین فصلی آنلاین ، می تواند در یادگیری نحوه راه اندازی کسب و کار بصورت آنلاین از این روند بهره مند شود.
مرتبط: 10 سرویس فاکتور آنلاین برای صاحبان کسب و کار اینترنتی
مرحله 1: مشاغلی را شروع کنید که نیاز شما را برآورده کند.
اکثر افرادی که تازه کار خود را شروع کرده اند مرتکب اشتباه می شوند که ابتدا به دنبال یک محصول می گردند و ثانیاً به دنبال یک محصول هستند.
برای افزایش شانس موفقیت خود ، با یک بازار شروع کنید. ترفند این است که گروهی را پیدا کنید که به دنبال راه حل برای یک مشکل هستند ، اما نتایج زیادی پیدا نمی کنند. اینترنت این نوع تحقیقات بازار را آسان می کند:
به تالارهای گفتگوی آنلاین مراجعه کنید تا ببینید مردم چه س questionsالاتی می پرسند و چه مشکلاتی را می خواهند حل کنند.
برای یافتن کلمات کلیدی که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند ، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید ، اما رقابت با سایت های دیگر ندارد.
با مراجعه به سایت های آنها و توجه به کارهایی که برای رفع تقاضا انجام می دهند ، رقبای احتمالی خود را بررسی کنید. سپس می توانید از آنچه آموخته اید استفاده کنید و محصولی را برای بازاری موجود ایجاد کنید - و این کار را بهتر از رقابت انجام می دهید.
مرتبط: 8 برنامه ردیابی زمان عالی برای فریلنسرها
مرحله 2: کپی را بنویسید که بفروشد.
یک فرمول کپی فروش ثابت شده وجود دارد که بازدیدکنندگان را از لحظه ورود تا لحظه خرید از طریق فرآیند فروش هدایت می کند:
با یک عنوان جذاب جذابیت را برانگیزید.
مشکلی که محصول شما حل می کند را شرح دهید.
اعتبار خود را به عنوان حل کننده این مشکل ایجاد کنید.
توصیفات افرادی را که از محصول شما استفاده کرده اند اضافه کنید.
درباره محصول و چگونگی سود آن برای کاربر صحبت کنید.
پیشنهاد دادن.
ضمانت محکم کنید.
ایجاد فوریت
فروش را بخواهید.
در سرتاسر نسخه خود ، باید بر این نکته تمرکز کنید که چگونه محصول یا خدمات شما به طور منحصر به فردی قادر به حل مشکلات مردم و یا بهبود زندگی آنها است. مثل مشتری فکر کنید و بپرسید "چه چیزی در این کار برای من وجود دارد؟"
کتاب مرتبط: برنامه شغلی خود را توسط کارکنان Entrepreneur Media، Inc. بنویسید.
مرحله 3: وب سایت خود را طراحی و بسازید.
هنگامی که بازار و محصول خود را به دست آوردید و روند فروش خود را ناخوشایند کردید ، اکنون برای طراحی وب مشاغل کوچک خود آماده هستید. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید. کمتر از پنج ثانیه فرصت دارید تا توجه شخصی را به خود جلب کنید - در غیر این صورت ، او دیگر از بین نخواهد رفت. چند نکته مهم که باید بخاطر بسپارید:
یک یا دو قلم ساده را در پس زمینه سفید انتخاب کنید.
پیمایش خود را واضح و ساده و در هر صفحه یکسان انجام دهید.
فقط در صورت تقویت پیام شما از گرافیک ، صدا یا فیلم استفاده کنید.
یک پیشنهاد انتخاب را شامل کنید تا بتوانید آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید.
خرید را آسان کنید - بیش از دو کلیک بین مشتری بالقوه و پرداخت.
وب سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست ، بنابراین وب سایت آن را مشتری پسند کنید.
مرتبط: 10 ابزار برتر بسترهای نرم افزاری Chatbot برای ساخت Chatbots برای مشاغل خود
مرحله 4: از موتورهای جستجو برای هدایت خریداران هدفمند به سایت خود استفاده کنید.
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ساده ترین راه برای جذب بازدید به یک سایت کاملاً جدید است. این دو مزیت نسبت به انتظار برای بازدید ارگانیک از طرف ترافیک دارد. اول ، تبلیغات PPC بلافاصله در صفحات جستجو نشان داده می شوند ، و دوم ، تبلیغات PPC به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مختلف و همچنین عناوین ، قیمت ها و روش های فروش را آزمایش کنید. نه تنها به بازدید فوری دست می یابید ، بلکه می توانید با استفاده از تبلیغات PPC بهترین کلمات کلیدی با بیشترین بازده را کشف کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی را در کپی و کد خود در سرتاسر سایت توزیع کنید ، که به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کند.
کتاب مرتبط: راهنمای نهایی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک توسط ریچارد استوکس
مرحله 5: یک اعتبار تخصصی برای خود ایجاد کنید.
مردم از اینترنت برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند. این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار سایت های دیگر قرار دهید ، بازدید و بازدید بهتر و رتبه بندی بهتر موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد. راز این است که همیشه با هر اطلاعات جزئی پیوندی به سایت خود داشته باشید.
محتوای رایگان و تخصصی را هدیه دهید. مقالات ، فیلم ها یا هر محتوای دیگری را که برای مردم مفید باشد ، ایجاد کنید. این مطالب را از طریق فهرست مقاله های آنلاین یا سایت های رسانه های اجتماعی توزیع کنید.
پیوندهای "ارسال به دوست" را در مورد محتوای ارزشمند در وب سایت خود قرار دهید.
در مجامع صنعت و سایت های شبکه های اجتماعی که بازار هدف شما در آن پاتوق است ، یک متخصص فعال شوید.
مرتبط: نحوه ایجاد Chatbot پیام رسان فیس بوک به صورت رایگان و بدون کدگذاری
به خوانندگان جدید خواهید رسید. اما حتی بهتر ، هر سایتی که محتوای شما را ارسال می کند به سایت شما پیوند می خورد. موتورهای جستجو عاشق پیوندهای سایت های مربوطه هستند و در رتبه بندی به شما پاداش می دهند.
کتاب مرتبط: بدون B.S. بازاریابی مبتنی بر اعتماد توسط Dan S. کندی و مت زاگولا
مرحله ششم: از پودر استفاده کنید بازاریابی ایمیل برای تبدیل بازدید کنندگان به خریداران.
هنگامی که یک لیست انتخاب انتخاب می کنید ، یکی از با ارزش ترین دارایی های تجارت آنلاین خود را ایجاد می کنید. مشترکین و مشترکین به شما اجازه داده اند که آنها را از طریق ایمیل ارسال کنید. این بدان معنی است:
شما به آنها چیزی می دهید که آنها خواسته اند.
شما در حال توسعه روابط مادام العمر با آنها هستید.
پاسخ 100 درصد قابل اندازه گیری است.
بازاریابی از طریق ایمیل ارزان تر و م andثرتر از چاپ ، تلویزیون یا رادیو است زیرا بسیار هدفمند است.
هرکسی که به سایت شما مراجعه کند و لیست شما را انتخاب کند ، پیشتاز بسیار خوبی است. و هیچ ابزاری بهتر از ایمیل برای پیگیری این لیدها وجود ندارد.
پیشنهاد مرتبط: یک دوره آزمایشی 60 روزه رایگان برای ارسال ایمیل به سیستم عامل بازاریابی Constant Contact دریافت کنید.
مرحله هفتم: درآمد خود را از طریق فروش مجدد و گران فروشی افزایش دهید.
یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی ، توسعه ارزش زندگی هر مشتری است. حداقل 36 درصد از افرادی که یک بار از شما خرید کرده اند در صورت پیگیری از آنها ، دوباره از شما خرید می کنند. بسته شدن این فروش اول سخت ترین قسمت است - البته گرانترین آن را هم ذکر نکنید. بنابراین برای جلب مجدد خرید مجدد از فروش و گران فروشی استفاده کنید:
محصولاتی را ارائه دهید که مکمل خرید اصلی آنها باشد.
کوپن های وفاداری الکترونیکی را که می توانند در بازدید بعدی خود استفاده کنند ، ارسال کنید.
محصولات مرتبط را پس از خرید در صفحه "متشکرم" خود ارائه دهید.
به مشتریان خود برای وفاداری آنها پاداش دهید و آنها حتی وفادارتر می شوند.
کتاب مرتبط: بدون B.S. راهنمای حداکثر مراجعه و نگهداری مشتری توسط Dan S. Kennedy و Shaun Buck
اینترنت به قدری سریع تغییر می کند که یک سال آنلاین در دنیای واقعی برابر با حدود پنج سال است. اما اصول چگونگی راه اندازی و رشد یک تجارت آنلاین موفق به هیچ وجه تغییر نکرده است. اگر به تازگی یک کسب و کار کوچک را به صورت آنلاین راه اندازی می کنید ، به این توالی پایبند باشید. اگر مدتی آنلاین بوده اید ، یک بررسی سریع انجام دهید و ببینید آیا مرحله ای از آن غافل شده اید ، یا اینکه هرگز از قبل مجبور به انجام آن نشده اید. نمی توانید با اصول کار اشتباه کنید.