آموزش کسب و کار اینترنتی

مشاور ساخت تالار

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ب.ظ

اویم شاهانه متخصص ساخت تالار 

 

 

بند انگشتی

اگر به فکر راه اندازی و ساخت تالار ها مجلل هستید اویم شاهانه میتواند مشاور مورد اطمینانی برای کمک به شما باشد این شرکت بزرگ در چندسال اخیر دارای سابغه بسیار درخشانی در انجام پوژه های ساخت و ساز میباشد. ، مهمترین اولین قدم برداشتن عینکهای گل رز است. اداره یک شرکت محل برگزاری مراسم عروسی چیزی فراتر از یک عشق است و چالش برانگیزتر از آن است که تصور کنید. این نیاز به ریخته گری ، صداقت و منابع دارد - بی شباهت به نهاد ازدواج نیست.  

ادامه مطلب را بخوانید تا 11 گام اساسی را که باید قبل از افتتاح مکان عروسی بردارید بیاموزید و به س questionsالات اصلی در مورد روند کار پاسخ دهید.

در چند مرحله ساده نحوه راه اندازی اویم شاهانه مشاغل محل برگزاری عروسی را بیابید:

مرحله 1: س Hardالات سخت را از خود بپرسید

در شروع کار مکان برگزاری مراسم عروسی عجله نکنید. طبق گفته اداره تجارت کوچک آمریکا ، 20٪ مشاغل کوچک طی سال اول با شکست روبرو می شوند و فقط حدود 50٪ آنها در پنج سال گذشته در تجارت باقی می مانند.

شما باید برای دست اندازها و موانع موجود در راه ایجاد  اویم شاهانه یک تجارت کوچک آماده باشید و واقعاً در مورد ظرفیت خود برای مدیریت این چالش ها واقع بین باشید. در اینجا مواردی است که باید از خود بپرسید قبل از اینکه برنامه تجاری محل برگزاری عروسی خود را از بین ببرید :

  • آیا می توانید از عهده ریسک مالی برآیید؟ به دلیل داده های به اشتراک گذاشته شده در بالا ، ضروری است که شما آماده باشید تا مشاغل موردنظر را از دست داده و سرمایه خود را از دست دهید.
  • آیا برای یک برنامه شلوغ که شامل کارهای آخر هفته است آماده هستید؟ به طور معمول ، عروسی ها عصرها و آخر هفته ها برگزار می شوند. امیدوارم که برای کمک به شما در مدیریت پشتیبان داشته باشید ، اما آماده باشید که وقتی بیشتر مردم به عقب برمی گردند مشغول باشید. 
  • آیا زمان مناسب است؟ همه ما مراحل زندگی را به اویم شاهانه چالش می کشیم و افتتاح یک محل برگزاری مراسم عروسی (یا هر مشاغل) یک فشار روانی قطعی است. قبل از غرق شدن در زندگی مشاغل کوچک ، سعی کنید سایر عوامل استرس زا را در زندگی خود به حداقل برسانید.
  • آیا می توانید شغل خود را باز کنید و شغل روزانه خود را حفظ کنید؟ این روش قطعاً به یک شریک تجاری یا شرکایی نیاز دارد که بتوانند مسئولیت های اداره محل را به اشتراک بگذارند. پشتیبان کافی داشته باشید تا بتوانید بدون انداختن توپ در کار روزانه ، سرمایه گذاری جدید را مدیریت کنید. این کار احساس امنیت را برای شما فراهم می کند اویم شاهانه زیرا شما در حال راه اندازی کسب و کار خود با یک شبکه ایمنی هستید.
  • آیا پس از پرسیدن س aboveالات بالا ، آیا هنوز از احتمال افتتاح مشاغل مجالس عروسی هیجان زده هستید؟ برای اداره یک مکان شور و انرژی زیادی لازم است. اگر تصور کردن تجارت خود در شتاب شما را خوشحال می کند ، پس احتمالاً آماده هستید.

 

 

 

 

مرحله 2: درباره بازار محل اویم شاهانه برگزاری رویداد در منطقه خود تحقیق کنید

تقاضا برای مکان های عروسی در منطقه شما چیست؟ هر مشاغلی برای موفقیت به بازار نیاز دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که در حال راه اندازی یک محل برگزاری مراسم عروسی هستید که مشتریان را به خود جلب می کند ، تحقیقات خود را انجام دهید. در اینجا موارد ضروری برای تحقیق و کشف وجود دارد:

  • مکان های عروسی در منطقه جغرافیایی شما. به دنبال اویم شاهانه مکانهای عروسی در منطقه خود باشید. آیا در حال حاضر تعداد زیادی مکان عروسی معروف وجود دارد؟ شما باید یک پیشنهاد خاص داشته باشید که مکان شما را خاص کند. آیا محل برگزاری شما یک ملک کنار دریاچه در یک منطقه دریاچه است؟ چند سایت عروسی دیگر کنار دریاچه وجود دارد؟ آیا آن مکان ها رزرو شده خوب هستند ، بنابراین تقاضای سرریز وجود دارد؟  
  • بررسی آنلاین مکانهای رقیب. در بررسی در سایتهایی اویم شاهانه مانند Yelp ، TripAdvisor و Google ، اطلاعات زیادی درباره مکانهای رقابتی وجود دارد. آنها را با دقت بخوانید و به گذشته برگردید. به دنبال شکایات مداوم و مشکلات مزمن مانند منوهای کم رنگ یا کارکنان کم تجربه باشید. آیا می توانید خلا whereهایی را که محل برگزاری آنها کوتاه است پر کنید؟
  • با افرادی که در مورد مکان های رقیب می شناسید صحبت کنید و خودشان از آنها دیدن کنید. به دوستان و خانواده خود پیام دهید تا ببینید آیا کسی تجربه دست اول در مکان های رقابت را دارد یا خیر. اویم شاهانه همچنین ، بسیاری از سایت ها شامل رستوران ها و کافه ها برای عموم هستند. عصرها و آخر هفته ها چندین بار مراجعه کنید. شما در مورد عملکرد کلی ایده خواهید گرفت و حتی ممکن است ورود مهمانان را برای یک رویداد مشاهده کنید.
  • تراکم جمعیت منطقه شما چقدر است؟ جمعیت شناسی سنی کدامند؟ البته افراد در هر سنی ازدواج می کنند و مهمانی برگزار می کنند. اما بیشتر مردم در سراسر ایالات متحده در اواخر 20 یا اوایل 30 سالگی ازدواج می کنند. علاوه بر این ، شما به تراکم جمعیتی نیاز دارید که از مکان شما (و هر مکان معروف دیگر در منطقه) پشتیبانی کند. اویم شاهانه مگر اینکه مکان شما دارای یک مکان دیدنی یا ویژگی های خاص باشد که باعث جذب افراد از سراسر ایالت و کشور شود ، از مناطق با جمعیت پراکنده یا پیری اجتناب کنید.

مرحله 3: برنامه کاری محل برگزاری عروسی خود را بنویسید

تجارت آزاد ، مشتریان کتاب ، کسب درآمد. تکرار.

فقط نوشتن یک طرح تجاری به همین راحتی بود. مهم نیست  اویم شاهانه که تجارت شما چقدر ساده است ، باید یک برنامه کوتاه اما دقیق بنویسید. این سند به عنوان یک راهنما برای شما و تیم شما و همچنین بازاریابی برای سرمایه گذاران و مشارکت هایی که ممکن است به دنبال آن باشید استفاده خواهد شد.

خبر خوب: اگر تحقیقات بازار را در بالا انجام دهید ، در راه هستید. اداره تجارت کوچک ایالات متحده راهنمای مفیدی برای نوشتن برنامه های تجاری دارد . در اینجا نحوه کسب و کار در محل برگزاری مراسم عروسی آمده است: 

  • خلاصه: این را به عنوان بخش "درباره" یک وب سایت تجاری در نظر بگیرید. جایگاه تجاری خود و آنچه باعث منحصر به فرد بودن تجارت شما می شود را توصیف کنید. اشتیاق خود را برای اداره مکان عروسی بگنجانید.
  • بازار: ارزش بازاری را که در تحقیقات خود تعیین کرده اید به اشتراک بگذارید.
  • سازمان تجارت شما: آیا شما تنها مالک تجارت هستید؟ اویم شاهانه آیا شما یک شریک دارید یا چند نفر؟ آیا شما یک شرکت با مسئولیت محدود هستید (LLC)؟ چند کارمند دائم و موقت خواهید داشت؟ آیا شما یک پیشنهاد غذا در محل کار ، کاملاً پرسنل خواهید داشت؟ یا آشپزخانه ای کاملاً مجهز تهیه خواهید کرد که فروشندگان پذیرایی بتوانند از آن استفاده کنند؟ 
  • جدول زمانی شما: چه موقع محل برگزاری را می سازید / بازسازی می کنید؟ چه زمانی قصد انجام یک اپن اپ را دارید؟ چه موقع برای تجارت کاملاً باز خواهید بود؟
  • برنامه بازاریابی: چگونه قصد دارید در مورد تجارت خود حرفی را بزنید؟ مشخص کنید چطور؟ برای بررسی دقیق ساخت استراتژی بازاریابی خود ، مرحله 8 را بررسی کنید.
  • پیش بینی های تجاری: اهداف مالی و رشد شما چیست؟ آیا قصد دارید سایر سایت های محل برگزاری را افتتاح کنید؟  

مرحله 4: امور مالی خود را مشخص کنید

افتتاح مکان عروسی یک سرمایه گذاری است ، اما اندازه آن سرمایه گذاری به عوامل زیادی بستگی دارد.

آیا شما در حال ساخت یک تاسیسات از ابتدا هستید یا یک ساختمان موجود را بازسازی می کنید؟ آیا محل برگزاری در یک منطقه روستایی با مالیات کم و قیمت ملک پایین یا در شهری با مالیات بالا و قیمت ملک بالا واقع شده است؟ آیا محل برگزاری دارای محوطه های گسترده ای است که نیاز به مناقصه دارند؟ آیا یک مکان عروسی موجود خریداری می کنید؟ اویم شاهانهیا شما ملک را اجاره می دهید؟

روشن کنید که مایلید (در صورت وجود) چه مقدار از پول شخصی خود را برای پرداخت پیش پرداخت استفاده کنید. آیا شرکای تجاری خواهید داشت که به بودجه کمک کنند؟ به دنبال استفاده از چه نوع مالی هستید؟ احتمالات عبارتند از:

  • وام تجاری بانکی.
  • وام اداره تجارت کوچک آمریکا.
  • خط اعتباری تجاری.
  • تأمین مالی تجهیزات.
  • وام تجاری کوتاه مدت.

واضح است که شما می خواهید از به خطر انداختن دارایی های شخصی یا تخلیه حساب پس انداز بازنشستگی خود جلوگیری کنید. با خانواده ، دوستان و مشاوران مالی مورد اعتماد در مورد سرمایه گذاری های واقعی شخصی و وام های تجاری امن صحبت کنید.

مرحله 5: مکان برگزاری مراسم عروسی اویم شاهانه خود را انتخاب کنید

شاید شما یک انبار در یک ملک روستایی دارید که قبلاً مالک آن هستید و می خواهید آن را به مکان عروسی تبدیل کنید - یک مکان بسیار محبوب برای عروسی! یا ممکن است به افتتاح مکانی علاقه مند باشید اما هنوز مکان را انتخاب نکرده اید. شاید شما در یک مکان موجود برای فروش چشم داشته باشید.

قبل از شروع تجارت خود ، باید مکان خود را پیدا کنید. بر اساس سرمایه تجاری خود ، کاوش در املاک یا زمین را شروع کنید. اگر بودجه شما کم است ، قبل از خرید اجاره ملکی را در نظر بگیرید - می توانید سود خود را در تسهیلات دائمی سرمایه گذاری کنید. اگر بودجه زیادی داشته باشید ، ممکن است بتوانید تسهیلاتی کاملاً جدید بسازید.

اکنون وقتی تصمیم می گیرید که چه مقدار در  اویم شاهانه سایت تهیه کنید. شاید شما بخواهید به جای اینکه خودتان پذیرایی رویدادها را بر عهده بگیرید ، یک تهیه کننده غذا از امکانات آشپزخانه خود استفاده کند. می توانید حتی بیشتر از این فاصله بگیرید و فضایی را برای کامیون های مواد غذایی در نزدیکی غرفه بزرگ چوب با منظره ای زیبا ارائه دهید. آیا زوجین لازم است میز و صندلی های خود را از یک تامین کننده اجاره کنند یا آنها را تهیه می کنید؟ اگر میزها را در محل خود ارائه می دهید ، بدانید که در صورت ترجیح دادن زوجین به سبک دیگری از میز و تصمیم به اجاره ، به فضای ذخیره سازی آنها نیاز خواهید داشت.

مرحله ششم: ایجاد نام تجاری نام  اویم شاهانهتجاری مکان جذاب عروسی

برای کسب و کار جدید خود یک نام منحصر به فرد ، جذاب و به یاد ماندنی ایجاد کنید. هنگام ارائه ایده های نام محل برگزاری عروسی ، گزینه ها باید سبک عروسی و مشتریانی را که امیدوارید بتوانید آنها را به محل برگزاری خود جذب کنید ، تداعی کنند. یک مکان با شکوه و مجلل خواستار نامی تصفیه شده است که مردم را به فکر سرویس های زیبا و دستکش سفید بیندازد (فکر کنید Rushing River Estates، Sterling Lakeside Manor، Sleepy Hollow Banets). یک مکان روستایی و آرام باید زمانهای شادی منهای پیراهن های پر از لباس را به ذهن بسپارد (به عنوان مثال Bear Den Inn ، Ivy Lane Lodge ، Aspen Farms).

مرحله هفتم: آنچه را که مکان اویم شاهانه عروسی شما خاص می کند اصلاح کنید

چرا زوجین برای رزرو محل برگزاری شما سر و صدا می کنند؟ چه چیزی باعث می شود آنها تاریخ را تعیین کرده و بلافاصله با شما تماس بگیرند؟ این پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شماست. برخی از احتمالات عبارتند از:

  • یک دیدگاه یک نوع.
  • چشم انداز و زمینه های دامداری.
  • گزینه های برجسته منو.
  • دکوراسیون پیچیده و جزئیات خیره کننده.
  • یک دارایی تاریخی.
  • جذابیت روستایی.

سایر نقاط فروش مناطق زیبا با قیمت مقرون به صرفه ، مجاورت با فرودگاه (برای بازدیدکنندگان خارج از شهر) و ظرفیت همه جانبه مانند میز ، صندلی ، تنظیمات میز ، دکوراسیون ،اویم شاهانه چادر ، پذیرایی و گل است. زوجین نگران استخدام چند فروشنده نخواهند بود. ارزش منحصر به فرد محل برگزاری شما هرچه باشد ، اطمینان حاصل کنید که پس از افتتاح مشاغل خود ، همچنان به اصلاح و پیشرفت آن ادامه می دهید.

مرحله 8: استراتژی بازاریابی محل برگزاری خود را راه اندازی کنید

استراتژی بازاریابی محل برگزاری عروسی شما این است که چگونه در مورد فضای استثنایی ، دکوراسیون و غذای محل برگزاری صحبت کنید. پیدا کردن شما را آسان می کند و دهان به دهان شما را می سازد. آنچه در استراتژی بازاریابی محل برگزاری شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • یک عکاس استخدام کنید. اویم شاهانه شما برای به اشتراک گذاشتن در چندین کانال به تصاویر زیبایی از فضا نیاز دارید. قبل از باز کردن ، مکان خود را برای یک عروسی تنظیم کنید و از هر نقطه برتری عکس های جذاب بگیرید.
  • اموال خود را در سایت های تأمین محل عروسی قرار دهید. زوجین از سایت های تأمین منابع مانند Wedding Spot و Cvent Supplier Network دیدن می کنند . شما جزئیاتی مانند مکان ، سبک محل برگزاری و ظرفیت مهمان را اضافه خواهید کرد. شما همچنین می توانید خدمات منحصر به فرد خود را مانند پذیرایی ، امکانات رفاهی اویم شاهانه ، فضای مراسم عروسی ، ظرفیت پارکینگ و پیوندی به وب سایت خود ارائه دهید.
  • وب سایت خود را طراحی کنید. با استفاده از سرویس هایی مانند Wix و Squarespace ، ساخت وب سایت محل برگزاری عروسی برای هر مشاغل آسان تر از همیشه است . از آن عکسهای زیبا استفاده کنید و تمام جزئیاتی را که مکان شما را خاص می کند شامل کنید. یک نسخه جذاب بنویسید که شامل کلمات کلیدی باشد که افراد احتمالاً برای یافتن مکان های عروسی در منطقه شما جستجو خواهند کرد. به عبارت دیگر ، اگر در حال باز کردن مکان عروسی انبار روستایی هستید ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شامل این کلمات دقیق باشد. اگر به نظر شما روند کار چالش برانگیز است ، از دوستان و خانواده باهوش فناوری کمک بگیرید یا یک طراح وب سایت مستقل استخدام کنید تا به شما در ساخت سایت کمک کند. با دریافت نظرات از زوج های خوشبخت و اجازه اشتراک تصاویر عروسی آنها ، می توانید گالری ها و نقل قول ها را اضافه کنید.
  • حساب ها و دسته های شبکه های اجتماعی خود را ایجاد کنید. معمولاً دسته شما نام محل برگزاری شما خواهد بود ، اما وقتی نام را با هم مخلوط می کنید مراقب شکل گیری کلمات ناخواسته باشید! برای مکان های عروسی ، مهمترین سایت ها اینستاگرام و فیس بوک هستند. قبل از افتتاح حساب های اجتماعی ایجاد کنید تا بتوانید علاقه خود را جلب کرده و رزروها را جذب کنید. 
  • در مجلات محلی تبلیغ کنید. اگرچه امروزه بیشتر اطلاعات آنلاین است ، اما زوجین در حالی که در مطب دکتر منتظر می مانند یا لباس عروس را امتحان می کنند ، مجله هایی را تبلیغ می کنند که مشاغل محلی را تبلیغ می کنند. اطمینان حاصل کنید که مکان زیبای شما در لیست های نشریات مخصوص عروسی و همچنین اویم شاهانه مجلات برنامه ریز و مجلل مانند Cvent Meetings باشد.
  • بعد از باز کردن ، برای بررسی های آنلاین تماشا کنید. سایت های مرور مانند Yelp و Google Reviews را تحت نظر داشته باشید. به سرعت به هر دو بررسی مثبت و منفی پاسخ دهید. با بررسی های مثبت ، یک "معتبر" متشکرم! ما بسیار خوشحالیم که کمک کردیم عروسی شما یک تجربه خاص باشد! " برای بررسی های منفی ، صمیمانه عذرخواهی کنید و از آنها بخواهید که برای درک بهتر شکایت خود به صورت آفلاین با شما تماس بگیرند. با ذهن باز گوش کنید ؛ اغلب شنیده شدن چیزی است که مردم بیشتر از همه می خواهند.

برای کسب ایده های بیشتر در زمینه جذب برنامه ریزان و زوج ها ، به راهنمای محل برگزاری رزرو تجارت عروسی  و پست وبلاگ ما با جزئیات آنچه زوجین از مکان عروسی می خواهند مراجعه کنید.

مرحله 9: قوانین ، مجوزها و بیمه اویم شاهانه های منطقه بندی ، اوه من!

این دقیقاً همان چیزی نیست که در ذهن افراد هنگام افتتاح مشاغل به ذهن خطور می کند ، اما دریافت پوشش بیمه و کلیه مجوزها و مجوزهای لازم به واقعیت تبدیل شدن رویای شما کمک می کند.

هر شهرداری و ایالتی محلی الزامات متفاوتی در مورد مجوزهای فعالیت تجاری دارند و براساس نوع تجارت شما متفاوت است. به دفاتر شهرداری شهر خود بروید و برنامه های خود را در زمینه مشاغل خود به اشتراک بگذارید - آنها باید بتوانند به طور خلاصه ای از کدها و شرایط مجوز را به شما ارائه دهند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پروانه های ساختمانی
  • مجوز کسب و کار.
  • گواهی اویم شاهانه اشغال
  • مجوز مشروبات الکلی.
  • مجوزهای نگهدارنده غذا.

برای کسانی که مکان عروسی انبار را باز می کنند ، قوانین منطقه بندی محلی می تواند کمی گنگ باشد. بسیاری از سایت های انبار به جای تجارت ، به طور معمول برای کشاورزی منطقه بندی می شوند اویم شاهانه و اغلب به واریانس فردی احتیاج دارند. با در دست داشتن مجوزها و مجوزهای خود ، توجه ناخوشایند مقامات را جلب نخواهید کرد و یا در روز عروسی برنامه ریزی شده تعطیل می شوید.

در مورد بیمه ، ساخت و ساز را شروع نکنید ، پرسنل خود را آموزش ندهید ، یا درهای خود را برای تجارت بدون پوشش باز نکنید. شما ممکن است نیاز داشته باشید:

  • بیمه املاک تجاری
  • بیمه مسئولیت عمومی
  • بیمه جبران خسارت کارگران.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که زوجین و فروشندگان بیمه خسارت مربوط به رویداد خود را دارند در صورتی که باعث خسارت مالی شوند. همیشه اثبات این پوشش را درخواست کنید.

مرحله 10: یک سیستم مدیریت رویداد انتخاب کنید

شما و تیمتان باید سازمان یافته و در یک صفحه باشید تا یک مکان عروسی را با موفقیت اداره کنید. نرم افزار مدیریت رویداد ابزاری بسیار ارزشمند برای تیم های محل برگزاری است. می توانید جزئیات اندازه و دامنه رویدادهای ورودی را ذخیره کنید ، اطلاعات تماس شرکای برتر فروشنده خود را ذخیره کنید ، صندلی های مهمان را مدیریت کنید و درخواست های ویژه را ردیابی کنید.

بهترین ابزارهای برنامه ریزی رویدادها به شما اویم شاهانه امکان می دهد در زمینه چیدمان میز با برنامه ریزان عروسی همکاری کنید. شما می توانید برنامه های مناسب برای ضیافت ، جدول نشیمن و درخواست های ویژه رژیم غذایی را به اشتراک بگذارید و همچنین تغییرات ایجاد شده توسط برنامه ریزان را کنترل کنید. اگر آنها پیکربندی را اضافه کنند که برای فضا مناسب نیست ، می توانید بلافاصله به آنها اطلاع دهید.

سپس این سیستم راهنمای پذیرایی از عروسی خواهد بود و از ورود ساده میهمانان ، نشستن و خدمات غذا اطمینان حاصل می کند.

مرحله یازدهم: کارکنان دوستانه اویم شاهانه و متمرکز بر جزئیات را استخدام و آموزش دهید

خودتان نمی توانید مکان عروسی را اداره کنید. شما باید کارکنان برجسته ای را استخدام کنید تا به شما کمک کند این روزهای خاص را فوق العاده کنید. اندازه تیم شما بسته به دامنه محل برگزاری متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال یک مکان انبار که برای تهیه غذا به کامیون های مواد غذایی بستگی دارد ، تقریباً همان شرایط کارکنان محل برگزاری عروسی را ندارد. اویم شاهانهدر اینجا نقش های شغلی وجود دارد که ممکن است لازم باشد آنها را پر کنید

  • هماهنگ کننده محل برگزاری این شخصی است که با برنامه ریزان عروسی ، زوج ها و فروشندگان در انتخابات روز بزرگ هماهنگی می کند. در روزهای ابتدایی کار ، این احتمالاً شما هستید. اگر تجارت مکان خود را گسترش دهید تا شامل املاک بیشتری شود ، دیگران باید این نقش را بر عهده بگیرند.
  • Maitre d 'یا کاپیتان رویداد. این فرد مقابل خانه در روز عروسی است. آنها با زوج و میهمانانشان ارتباط برقرار می کنند و با قسمت پشتی خانه هماهنگی می کنند تا رویداد به راحتی پیش برود و تازه عروس ها خوشحال شوند.
  • کارکنان آشپزخانه. این شامل سرآشپز ، طراحی اویم شاهانه منو است. آشپزهای خط ، یا آشپزهایی که به رئیس آشپز کمک می کنند غذا را تهیه کند. و آشپزهای آماده کننده غذا که غذا را برای پخت و پز تمیز ، خرد می کنند و آماده می کنند.
  • سرورها این کارمندان اصلی غذای خود را ، یا در کنار میز بوفه یا در هنگام سرو میز ، از مهمانان پذیرایی می کنند. آنها همچنین نوشیدنی ، کوکتل ، قهوه ، چای و آب به مهمانان تحویل می دهند.
  • متصدی بار این کارمند برای میهمانان بار و تحویل سرورها نوشیدنی درست می کند.
  • متصدی چک کت. اگر این سرویس را ارائه دهید  اویم شاهانه ، به شخصی احتیاج دارید که در ابتدای رویداد کت بپوشد و به مهمانان بلیط چک کت بدهد و سپس در پایان شب کت ها را پس دهد.

این کارگران بسته به میزان مشغله شما ممکن است کارمند تجارت شما باشند یا نباشند. اگر قصد استفاده از کارگران موقت را دارید ، در آژانس های معتبر منطقه خود تحقیق کنید ، زیرا این کارمندان نقش اساسی در موفقیت عروسی و تجارت شما دارند.

مرحله بعدی در لیست؟ رزرو تاریخ محل برگزاری و برگزاری اولین عروسی! وقتی مراحل فوق را دنبال می کنید ، باید برای روز بزرگ آماده باشید و از غافلگیری های ناخواسته جلوگیری کنید.

 

بیاموزید که چگونه Wedding Spot می تواند به شما  اویم شاهانه در جذب زوج هایی که قصد عروسی خود را دارند کمک کند. سپس ، راه حل خدمات رویدادهای جداول اجتماعی را بررسی کنید تا تجارت مکان عروسی شما ساده شود. یا دقیقاً به همان چیزی که برنامه ریزان رویداد در یک مکان به دنبال آن هستند سرعت داشته باشید - بنابراین می توانید انتظارات آنها را برآورده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۱
اکادمی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی