آموزش جامع لینک بیلدینگ
لینک سازی علم موشک نیست. هیچ باشگاه مخفی وجود ندارد که فقط تعداد کمی از افراد نخبه به آنها نحوه ایجاد لینک آموزش داده شود. هرکسی می تواند این کار را انجام دهد.
روند اساسی به شرح زیر است:
چیزی مناسب برای پیوند ایجاد کنید.
افرادی را پیدا کنید که علاقه مند به پیوند با شما هستند.
آن افراد را ترغیب کنید تا دقیقاً همان کار را انجام دهند.
مشکل؟ مرحله شماره 1 زمان و مهارت و دانش زیادی از صنعت شما می گیرد.
اما این چیزی است:
بیشتر مشاغل ، محصولات و خدمات از قبل شایسته پیوند هستند.
برای دریافت بک لینک لازم نیست ساعتهای بی شماری را صرف ایجاد اینفوگرافیک تعاملی همه آواز و همه رقص کنید. می توانید پیوندها را با استفاده از آنچه در وب سایت خود دارید بسازید و روند کار را به طرز چشمگیری تسریع کنید.
مدرک می خواهید؟ در اینجا پیوندی است که ما بدون ایجاد محتوای جدید به ahrefs.com رسیده ایم:
پیوند ahrefs
در این پست ، شما هفت روش ایجاد پیوند را یاد خواهید گرفت که می توانید بدون ایجاد محتوای جدید استفاده کنید. در اینجا روشهای ایجاد لینک وجود دارد:
پیگ بک کردن پیوندهای صفحه منابع رقبا
از شرکتی که با آنها رابطه فعلی دارید پیوند دریافت کنید
"ذکرهای پیوند نشده" را به پیوندها تبدیل کنید
در لیست های مربوط به بهترین x در y قرار بگیرید
به دنبال صفحاتی باشید که چندین رقبا را ذکر کرده اند ... اما شما را نمی گویید
دریافت پیوندهای انجمن (بله ، واقعاً)
سرقت لینک از محتوای کمتر شایسته (و مشاغل)
1. پیگ پی بک کردن پیوندهای صفحه منابع رقبا
در اینجا صفحه منبع به نظر می رسد:
نمونه ای از "صفحه منبع". توجه داشته باشید که این صفحه مفید قبلی دیگر وجود ندارد.
می بینید که آنچه را که روی قلع می گوید انجام می دهد - لیست ها و لینک ها به "منابع" است.
گرفتن پیوند از صفحات منابع مانند این یکی از قدیمی ترین روشهای کتاب است. اما نمی توانید پیوندهای صفحه منابع را دریافت کنید مگر اینکه منبع ارزشمندی برای ارتقا داشته باشید ، درست است؟ درست.
یک نکته مهم در اینجا این است که وقتی درباره منابع در این زمینه صحبت می کنیم ، لزوماً درباره پست های طولانی وبلاگ یا اینفوگرافیک های تعاملی صحبت نمی کنیم.
تجارت شما به خودی خود منبعی است.
برای نشان دادن منظور من از این کار ، به صفحه منابع بالا نگاه دقیق تری بیندازید.
مشاهده خواهید کرد که این سایت به بسیاری از شرکتهای مفید در منازل خانگی - شرکتهای چاپی ، تصویرگرها و غیره - پیوند خورده است ، زیرا همه آنها محصولات یا خدماتی را ارائه می دهند که برای طراحان مفید است.
در اینجا روشی است که بیشتر متخصصان سئو برای پیدا کردن و پیوند دادن از صفحات منابع استفاده می کنند:
از اپراتورهای جستجوی Google برای یافتن صفحات منابع مرتبط با طاقچه استفاده کنید (به عنوان مثال ، intitle: fitness inurl: منابع)
آنها را خراش دهید.
موارد ارزشمند را دنبال کنید.
این رویکرد کارساز است. اما دو مشکل وجود دارد:
مشکل شماره 1: خراشیدن گوگل وقت گیر است و به مهارت خاصی نیاز دارد. شما باید از ده ها یا صدها اپراتور جستجو استفاده کنید ، نتایج را برای همه آنها خراش دهید ، سپس لیست خود را در Excel یا Google Sheets ادغام کرده و از آنها جدا کنید. که ممکن است ساعتها طول بکشد.
مسئله شماره 2: تقریباً همیشه در پایان صفحات ناخواسته و ناخواسته را از بین می برید ، مانند آنهایی که فقط به منابع داخلی مانند این پیوند دارند:
منابع ناخواسته صفحه
اینها هیچ فایده ای برای ما ندارد. راه حل چیست؟
پیوندهای صفحه منابع منابع رقبا را خاموش کنید. به عبارت دیگر ، پیوندهای صفحه منابع را که رقبای مستقیم شما دارند پیدا کنید ، سپس آنها را تکرار کنید.
به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم ما در تلاش بودیم پیوندهایی به discountstickerprinting.co.uk ایجاد کنیم. یک رقیب ممکن است vistaprint.co.uk باشد.
آن دامنه را در Ahrefs ’Site Explorer جایگذاری کنید. سپس به گزارش Backlink بروید و فیلتر "Dofollow" را اضافه کنید.
Site Explorer> وارد دامنه رقیب> Backlinks> فیلتر "dofollow" را اضافه کنید
نکته حرفه ای
مطمئن نیستید که رقبای شما چه کسانی هستند؟
برای به دست آوردن برخی ایده ها از گزارش Competence Domains در Site Explorer استفاده کنید.
دامنه های رقابتی
"منابع" را در جعبه جستجو تایپ کنید. شما باید چیزی شبیه به این را ببینید:
منابع
بیشتر نتایج صفحات منابعی است که رقبا از آنها پیوند دارد. بنابراین می توانیم مطمئن باشیم که آنها اهداف مربوطه هستند.
اما در اینجا متوقف نشو
اگر صفحه منبعی پیدا کردید که از آن یک رقیب دارای بک لینک است ، به آن صفحه نگاهی بیندازید و ببینید آیا سایر مشاغل مشابه دیگری در آن لیست شده است. در صورت وجود ، موارد را نیز در Site Explorer جایگذاری کنید ، سپس شستشو داده و فرآیند بالا را تکرار کنید تا صفحات منابع بیشتری پیدا کنید. اگر به دنبال ساخت بک لینک رایگان هستید اینجا کلیک کنید تا شما را با آموزش تصویری ساخت بک لینک آشنا کنیم..
در آخر ، به دارندگان صفحات منابع دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که تجارت شما را اضافه کنند.
اما فقط نپرس به آنها دلیل قانع کننده ای بدهید که چرا باید وقت خود را صرف افزودن شما به صفحه خود کنند. به این فکر کنید که چگونه داشتن مشاغل شما در آن صفحه برای بازدیدکنندگان آنها ارزشمند است.
در اینجا چند دلیل بالقوه وجود دارد:
بهتر از رقیبی که در صفحه ذکر شده است.
مشاغل محلی / خانوادگی (مردم عاشق حمایت از مشاغل محلی هستند) ؛
در یک منطقه خاص تخصص داشته باشید (به عنوان مثال ، شاید رقیب شما همه چیز را چاپ کند ، در حالی که شما در چاپ پوستر تخصص دارید).
گزینه جدید یا جایگزین محصول یا خدمات رقیب.
مطمئن نیستید که چگونه می توانید آدرس های ایمیل این افراد را پیدا کنید یا "صعود" کنید؟ این و این را بخوانید.
در مورد ساخت پیوند صفحه منابع در این ویدئو بیشتر بیاموزید:
2- از شرکتهایی که با آنها روابط فعلی دارید پیوند دریافت کنید
به این صفحه نگاه کنید:
لینک تامین کنندهs
این از یک مارک میان وعده گیاهخواران است. این لیست و پیوند به همه سهامداران آنها است. این صفحات "تأمین کنندگان" کاملاً رایج است. بنابراین اگر اتفاقاً کالاهای شخص ثالث را سهام یا فروش می کنید ، اینها اهداف پیوند اصلی هستند.
اما اگر محصولات مارک های دیگر را سهام و فروش نکنید ، چه می کنید؟
ساده. به دنبال صفحات مشابه "تأمین کنندگان" خود باشید ، مانند این صفحه که مشتریان / مشتریان آنها را لیست می کند ...
پیوندهای مشتری
… یا این یکی که دارای توصیفات مشتری است
آنچه مشتریان می گویند پیوند
من لزوماً در اینجا در مورد تامین کنندگان مواد اولیه صحبت نمی کنم. این می تواند هر مشاغل وابسته به تجارت شما باشد: حسابدار ، مشاور مالی ، چاپخانه یا شرکت طراحی گرافیک و غیره
SIDENOTE می توانید لیست مناسبی از انواع مشاغل را که باید در نظر بگیرید در اینجا بیابید.
بنابراین روند دریافت پیوند از این افراد چگونه است؟
برای شروع ، باید دو لیست تهیه کنید:
مارک های موجود در سهام (در صورت وجود)
تأمین کنندگان شما - به عنوان مثال ، مشاغل / خدمات / محصولاتی که استفاده می کنید
در اینجا به نظر می رسد که یک کافی شاپ فرضی چگونه است:
مشاغل وابسته
سپس باید به طور مستقل با هر یک از این دو لیست کنار بیایید.
برای سهامداران ، یکی یکی آنها را با استفاده از اپراتور زیر در Google جستجو کنید: site: brand.com intitle: "stockists" OR intitle: "Where to Buy"
اگر آنها یک صفحه مربوطه دارند ، باید نتیجه ای مانند این را ببینید:
سهامداران
SIDENOTE قبل از دستیابی به صفحه ، ارزش بررسی دستی صفحه را دارد. همه صفحات "سهامداران" به سهامداران خود پیوند ندارند. برخی فقط آنها را لیست می کنند.
برای مشاغلی که از خدمات و محصولات شما استفاده می کنید ، همان کار را انجام دهید اما در عوض با این اپراتور انجام دهید: سایت: Supply.com
در اینجا مثالی از یک نتیجه مرتبط وجود دارد:
مشتریان ما
سپس می توانید تماس بگیرید و درخواست کنید به این صفحات اضافه شوید.
از شرکتهایی که با آنها وابسته هستید چنین صفحاتی را پیدا نمی کنید؟ با استفاده از سایت: توصیف نامه تامین کننده.com به دنبال صفحات توصیفات باشید. اگر آنها یکی را داشته باشند ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در تماس باشید و برای آنها گواهی نامه خود را ارسال کنید.
در اینجا یکی از موارد ارسال شده توسط Tim به Canny وجود دارد - برنامه بازخورد مشتری که ما از آن استفاده می کنیم و آن را دوست داریم:
گواهی کنسرو
در اینجا نه تنها پیوندی به ahrefs.com وجود دارد ، بلکه این یک صفحه مستقل است که کاملاً به ما اختصاص داده شده است. گواهی / داستان ما نیز کاملاً عمیق است که من را به یک نکته مهم دیگر می رساند:
برای دریافت پیوند هرگز توصیفات جعلی نکنید. این سایه و غیراخلاقی است.
فقط درصورتیکه عاشقانه کاری که انجام می دهند را داشته باشید ، باید گواهی نامه را در اختیار شرکت ها قرار دهید.
3. "ذکرهای پیوند نشده" را به پیوندها تبدیل کنید
گاهی اوقات افراد از تجارت شما نام می برند اما نمی توانند به شما پیوند دهند.
این اتفاق بیشتر از تصور شما می افتد.
در اینجا یک مثال آورده شده است:
ذکر پیوند نشده Ahrefs
و یکی دیگر:
ذکر پیوندی از Ahrefs Content Explorer
اما این فقط شرکت های بزرگی مانند Ahrefs نیستند که این اتفاق می افتد.
در اینجا یک ذکر غیر پیوندی برای یک کافی شاپ کوچک در تورنتو ، کانادا ذکر شده است:
قهوه شام
می بینید که این وبلاگ نویس قهوه Dineen را ذکر می کند. با این وجود هیچ پیوندی وجود ندارد.
ناامید کننده است؟ قطعاً اما ذکرهای پیوندی یکی از بهترین فرصت های ایجاد پیوند است که احتمالاً پیدا خواهید کرد.
به این دلیل که این افراد از قبل طرفداران تجارت شما هستند. آنها می دانند شما چه می کنید. آنها کاری را که شما انجام می دهید دوست دارند. آنها حتی از شما نام بردند. بنابراین جلب ارتباط آنها فروش ساده ای است.
شما فقط باید دست دراز کنید و با مهربانی از آنها بخواهید که "ذکر نام را کلیک کنند".
س isال این است که در وهله اول چگونه می توان نام های بدون پیوند را پیدا کرد؟
یکی از راه ها جستجو در Google برای مواردی مانند: intext: [نام تجاری شما] -yourdomain.com -twitter.com -facebook.com -pinterest.com -youtube.com است. این بیشتر مکان های وب را نشان می دهد که نام تجاری شما را ذکر می کند.
google نتایج جستجو را ذکر می کند
سپس می توانید نتایج را به دنبال دستیابی نامهای بدون پیوند ، غربال کنید.
فقط کد منبع را برای هر صفحه مشاهده کنید ، CMD + F — CTRL + F را در ویندوز بزنید و yourdomain.com را جستجو کنید. اگر جستجو نتیجه ای به دست نیاورد ، این یک ذکر بدون پیوند است.
مسئله در اینجا این است که این فرآیند بسیار وقت گیر است. بنابراین در اینجا یک راه سریعتر و آسان تر وجود دارد:
Explorer محتوا> نام تجاری خود را جستجو کنید
dineen explorer محتوای قهوه
به Content Explorer به عنوان یک موتور جستجوی کوچک فکر کنید. این پایگاه داده با بیش از یک میلیارد صفحه وب را برای کسانی که هر کلمه کلیدی یا عبارتی را ذکر می کنند جستجو می کند. در این حالت ، این نام تجاری شماست.
گام بعدی بررسی این صفحات برای اشاره های بدون پیوند است.
برای خودکار کردن این فرآیند ، می توانید گزارش کامل را از Content Explorer صادر کرده و از قابلیت ویژگی جستجوی سفارشی در Screaming Frog برای بررسی پیوند هر صفحه به وب سایت خود استفاده کنید. نحوه انجام این کار را می توانید در این ویدئو (یا در راهنمای کامل ذکر نامهای پیوند داده شده ما) بیاموزید:
اما همانطور که در اینجا روی کارایی و سرعت متمرکز هستیم ، میانبر استفاده از ویژگی "برجسته کردن دامنه های غیر پیوندی" در Explorer محتوا برای برجسته سازی واقعی نتایج از وب سایت هایی است که قبلاً هرگز با شما ارتباط برقرار نکرده اند.
دامنه پیوند داده شده برجسته شده است
توجه داشته باشید که این مورد پیوندها را در سطح دامنه بررسی می کند ، نه سطح صفحه وب. این بدان معنی است که هر صفحه ای را که ذکر نام پیوند داشته باشد برجسته نمی کند.
اما وجود دارددو دلیل خوب کار کردن:
سریع است نیازی به صادرات گزارش و تراشیدن داده ها با استفاده از ابزارهای شخص ثالث نیست.
بهترین فرصت ها را در اولویت قرار می دهد. پیوندهایی از دامنه های ارجاع جدید (یعنی وب سایت هایی که هنوز به شما پیوند داده نشده اند) و ارزش آنها بیشتر از پیوندهای اضافی سایت هایی است که قبلاً به شما پیوند داده اند. این همان چیزی است که شما در Content Explorer می بینید.
سرانجام ، این صفحات وب را به CSV صادر کنید.
صادرات> صادرات کامل> کادر "فقط دامنه های بدون پیوند برجسته شده" را علامت بزنید
صادرات فقط دامنه های برجسته
اکنون یک CSV پر از موارد ذکر شده بدون پیوند دارید.
ذکر نشده است
آدرس های ایمیل آنها را پیدا کنید. سپس تماس بگیرید و پیوند را درخواست کنید.
این یک ایمیل ارتباطی است که ما در گذشته با موفقیت برای انجام این کار از آن استفاده کرده ایم
ارتباط غیرمستقیم با ایمیل
… و در اینجا پاسخ به آن ایمیل وجود دارد:
ایمیل پاسخ تماس
مهم. آن ایمیل در دسترس را کلمه به کلمه کپی نکنید. آن را برای نیازهای خاص خود سفارشی کنید.
که من را به یک نکته جالب می رساند:
این فقط ذکر نام پیوندی از نام تجاری شما نیست که باید مراقب آن باشید. همچنین می توانید به دنبال ذکرهای پیوند نشده باشید:
محصولات مارک دار شما (به عنوان مثال ، iPhone ، Apple Watch ، iMac و غیره)
نمایندگان شرکت (به عنوان مثال تیم کوک ، جونی آیو و غیره)
هر چیز دیگری که مربوط به تجارت شما باشد (به عنوان مثال ، رویدادهای مارک دار مانند WWDC)
بیشتر بیاموزید: یک راهنمای ساده برای تبدیل نام تجاری (بدون پیوند) به پیوندها
4. در لیست های مربوط به بهترین x در y قرار بگیرید
در اینجا یکی از پست هایی است که ما با استفاده از روش قبلی در Content Explorer پیدا کردیم:
بهترین صفحه قهوه
در این پست قهوه Dineen ذکر شده است. اما این یکی نمی کند:
اشاره نشده
یا این یکی:
شام برجسته نیست
با این کجا میرم؟
لیست های x در y برای انواع مشاغل در انواع مکان ها وجود دارد. تضمین شده است که لیست های مشابهی در طاقچه یا منطقه محلی شما وجود دارد.
بنابراین اگر قبلاً برجسته نبوده اید ، چرا دست دراز نمی کنید و نمی بینید آیا آنها شما را اضافه می کنند؟
این دلیل منطقی است:
شما می دانید که آنها قبلاً به کاری که تجارت شما انجام می دهد علاقه مند هستند. تا آنجا که آنها یک پست وبلاگ در مورد آن نوشته اند.
شما می دانید که آنها یا از کسب و کار شما اطلاعی ندارند یا هنگام ایجاد آن پست شما را فراموش کرده اند.
این همان چیزی است که درخواست فروش را برای فروش آسان می کند.
بنابراین به Google بروید و چیزی مانند این را جستجو کنید:
بهترین نوع کسب و کار - "نام تجاری شما"
با این کار پست های "بهترین x" برمی گردد که قبلاً از شما نام برده نشده است.
در اینجا نتایج بهترین قهوه در تورنتو - ناهار آمده است:
بهترین کافی شاپ ها
نتایج را جستجو کنید و مطمئن شوید که قبلاً در لیست نبوده اید. با افراد مرتبط تماس بگیرید.
نکته حرفه ای
از Toolbar SEO Ahrefs استفاده کنید تا با یک کلیک تمام نتایج جستجوی Google را به CSV استخراج کنید.
ahrefs دانلود نوار ابزار
این همچنین شاخص های Ahrefs SEO (به عنوان مثال ، رتبه بندی دامنه ، رتبه بندی URL ، ترافیک) را در دامنه و سطح URL بارگیری می کند. این امر مرتب سازی و اولویت بندی چشم اندازها را آسان می کند. من معمولاً براساس UR یا معیار سطح بازدید صفحه از بالا به پایین مرتب می کنم. همچنین می توانید به رتبه بندی دامنه (DR) نگاهی بیندازید.
این یک فرصت عالی است که من در 30 ثانیه برای قهوه Dineen پیدا کردم:
شام فرصت قهوه
می بینید که در این پست 23 کافی شاپ ذکر شده است که هیچ یک از آنها قهوه Dineen نیست.
علاوه بر این ، نوارابزار Ahrefs 'SEO Tool گزارش می دهد که این صفحه در دامنه DR56 است و URL حداقل مقداری ترافیک جستجوی ارگانیک به دست می آورد. کامل.
اما این مایه اصلی کیک است: این لیست اخیراً به روز شده است. در پایین صفحه چنین گفته شده است. و حتی به ما می گوید که چه کسی مسئول بروزرسانی آن است.
به روز شده توسط
بینگو! اکنون می توانیم دراز کنیم.
یک ترفند دیگر جستجوی وب سایت هایی است که مشاغل رقیب را مرور کرده اند.
در اینجا یک اپراتور جستجو وجود دارد که می توانید برای آن استفاده کنید:
عنوان تجاری رقابت: نام تجاری: "نام کسب و کار شما"
یا می توانید دامنه وب سایت رقیب را در Ahrefs ’Site Explorer جایگذاری کنید ، سپس در گزارش بک لینک ها به دنبال بررسی باشید.
بررسی کاوشگر سایت
در اینجا این تفکر وجود دارد که اگر آنها مشاغل مشابهی را مرور کرده اند ، ممکن است علاقه مند باشند که تجارت شما را نیز بررسی کنند. یا حداقل محصولات یا خدمات خود را امتحان کنید.
5- به دنبال صفحاتی باشید که چندین رقبا را ذکر کرده اند ... اما شما نیستید
نگاهی به این پست بیندازید:
ارزانترین سرویس بازاریابی از طریق ایمیل
این در مورد ارزانترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2018 صحبت می کند.
اکنون من از تجربه می دانم که MailChimp کاملاً کم هزینه خدمات بازاریابی از طریق ایمیل است. با این حال MailChimp در این پست ذکر نشده است. MailerLite یا MoonMail نیز دو ابزار رایگان برای بازاریابی ایمیل نیست.
این چیزی است که من در آن قرار می گیرم ...
اگر می توانید وب سایت هایی پیدا کنید که از رقبای متعددی نام ببرند (اما نه شما) ، ممکن است منطقی باشد که با آنها تماس بگیرید و آنها را به نام تجاری خود معرفی کنید. با این کار ، حتی ممکن است بتوانید آنها را متقاعد کنید که تجارت شما را به آن صفحه اضافه کنند.
بنابراین چگونه صفحات مربوطه را پیدا می کنید؟
برای شروع ، لیستی از 3-5 بزرگترین رقبا تهیه کنید.
در اینجا به نظر می رسد که برای یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل چگونه است:
ActiveCampaign
ConvertKit
قطره قطره
اوبر
اکنون این مورد را در Google تایپ کنید:
("COMPETITOR1" و COMPETITOR2) - متن: "YOUR BRAND" شما - سایت: Competitor1.com - سایت: Competitor2.com - عنوان: Competitor1 - عنوان: Competitor2
شما shoulچیزی شبیه به این می بینم:
رقبای نتایج جستجوی گوگل
صدها صفحه وجود دارد که به ActiveCampaign و ConvertKit اشاره دارند اما MailChimp را ذکر نمی کنند.
SIDENOTE برای چندین ترکیب مختلف رقبا ، باید چندین جستجو انجام دهید. به عنوان مثال ، رقبای 1 + 2 را با رقبای 3 + 4 و غیره جایگزین کنید.
سپس باید نتایج جستجو را به CSV صادر کنید. برای این منظور می توانید از نوار ابزار جستجوگرهای Ahrefs استفاده کنید.
صادرات نتایج گوگل
که نتایج را در کنار معیارهای سنجی Ahrefs مانند ترافیک ارگانیک ، UR و غیره بارگیری می کند. سپس می توانید بر اساس آن معیارها مرتب سازی و فیلتر کنید تا بهترین فرصت های پیوند را در اولویت قرار دهید.
با این حال ، نکته منفی استفاده از Google این است که شما می توانید همزمان فقط صد نتیجه صادر کنید.
بنابراین یک گزینه دیگر استفاده از Ahrefs Content Explorer به جای آن است. فقط جستجو کنید:
("COMPETITOR1" و COMPETITOR2) - "برند شما" -سایت: Competitor1.com -site: Competitor2.com-عنوان: Competitor1-عنوان: Competitor2
شما باید چیزی شبیه به این را ببینید:
بازاریابی ایمیلی اکسپلورر محتوا
در اینجا ، در 90 صفحه وب از ActiveCampaign و ConvertKit نام برده شده است اما MailChimp ذکر نشده است.
می توانید نتایج را در اکسپلورر محتوا بدون صادرات مرتب و فیلتر کنید.
از هر ابزاری که استفاده می کنید ، آخرین کاری که باید انجام دهید این است که نتایج را غربال کنید. سعی کنید بفهمید که چرا آنها از رقیب شما نام بردند اما از شما. این امر معمولاً به یکی از این دلایل خواهد بود:
آنها با تجارت یا نام تجاری شما آشنا نیستند.
آنها محصول یا خدمات رقیب را ترجیح می دهند.
آنها در حال لیست شرکتهایی هستند که کاری را انجام می دهند که شما انجام می دهید (اما ذکر نام تجاری شما از آنها غافل می شود)
آنها به کاری که رقیب شما انجام داده است ، ارجاع می دهند (به عنوان مثال ، رویداد با خبر ، لینک بایت و غیره)
از آنجا که این راهنما به ایجاد بک لینک سریع متمرکز است ، بهترین شرط شما این است که به جستجوی مقالاتی بپردازید که تجارت شما بتواند به سرعت و به راحتی به آن اضافه شود ، مانند لیست های مربوطه
لیستول
… و راهنماها:
راهنما
سپس می توانید با چیزی مانند این تماس بگیرید:
"سلام [NAME] ،
جاش اینجا از اهرفس
آیا دلیلی وجود دارد که شما هر دو [رقیب 1] و [رقیب 2] را در [عنوان موضوع ارسال پست را اینجا بنویسید] ذکر کنید اما از [شغل خود] استفاده نکنید؟
فقط کنجکاو هستم ... به هر دلیلی که باشد ، من در واقع به نوعی هیجان زده ام که شما ما را در لیست خود قرار نداده اید زیرا به من فرصتی می دهد تا در مورد محصول / مارک / شرکت عالی ما که فکر می کنم دوست داشته باشید برای شما بگویم زیرا خوب]
فرصتی دارید که ما را به آن پست اضافه کنید؟
به سلامتی،
جاش "
این کلمه به کلمه را کپی نکنید این تنبل است همیشه چرخش منحصر به فرد خود را به ایمیل های تبلیغاتی اضافه کنید.
6. دریافت پیوندهای انجمن (بله ، واقعاً)
در اینجا لینک انجمن به نظر می رسد:
لینک انجمن
بدست آوردن اینها آسان است. شما برای یک انجمن ثبت نام می کنید ، موضوعات مرتبط را پیدا می کنید ، و یک نظر ارزشمند درباره موضوع ارسال می کنید. این داستان با سایت های پرسش و پاسخ مانند Quora یکسان است.
مشکل؟ اینها تقریباً همیشه پیوندهای "nofollow" هستند که از PageRank عبور نمی کنند.
بنابراین بگذارید شما را با یک ترفند سریع آشنا کنم:
Explorer سایت> وارد یک دامنه رقیب> Backlinks> فیلتر برای پیوندهای "dofollow"> فیلتر برای پیوندها از "تابلوهای پیام"
این به شما پیوندهای "dofollow" از طریق انجمن ها را به تمام رقبا نشان می دهد.
پیوندهای انجمن کاوشگر سایت
با همین انجمن ها ثبت نام کنید. یک موضوع مرتبط پیدا کنید. نظر ارزشمندی بگذارید
در اینجا باید به دو نکته مهم توجه کرد:
این پیوندها بسیار اندک است: اکثر تالارها به طور پیش فرض تمام پیوندهای خود را "nofollow" نمی کنند. رقبا ممکن است بسیاری از این پیوندها را برای تکرار شما نداشته باشند.
چنین پیوندهایی اغلب ناخواسته هستند: در این مورد بسیار مراقب باشید. همه را تکرار نکنید بدون اینکه ابتدا دقت لازم را انجام دهید. اگر تالار گفتمان یا موضوع هرزنامه به نظر می رسد (که معمول است) ، آن را فراموش کنید.
هنوز ، به اندازه کافی رقبا را به سایت Explorer بیندازید ، و در آخر باید حداقل تعداد اندکی لینک به راحتی قابل تکرار داشته باشید که می توانید امروز بسازید. اما یک بار که این فرصت ها را خسته کردید ، چه می کنید؟
می ترسم دوباره به فرصت های "nofollow" برگردد.
برخلاف تصور عمومی ، چنین پیوندهایی بد نیستند. اگر بک لینک سریع می خواهید ، نباید از آنها غفلت کنید.
اما این چیزی است:
تقریباً به همان زمان زمان نیاز است تا نظر دقیق در مورد هر موضوع مرتبط را ارائه دهید. پس چرا گذاشتن نظر در مورد موضوعاتی که بازدید بالایی دارند ، اولویت قرار نمی دهند؟
این امر نه تنها منطقی بودن تجارت را به همراه دارد (کره چشم بیشتر = تجارت بیشتر) ، بلکه از منظر ایجاد پیوند نیز منطقی است زیرا بیشتر کره چشم معمولاً به پیوندهای بیشتری منجر می شود.
به این شکل فکر کنید: