رسیدن به رنبه یک گوگل با هزینه بسیار کم
تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
از حدود سال 2021 ، این سیگنال "Page Experience" به عنوان یک عامل رتبه بندی ، در الگوریتم اصلی Google ادغام می شود.
به گفته گوگل ، "بارگذاری تجربه ، تعامل و ثبات بصری محتوای صفحه و به صورت ترکیبی پایه و اساس Core Web Vital 2020 است."
هر یک از این معیارها:
روی جنبه منحصر به فردی از تجربه کاربر تمرکز می کند.
برای تعیین عینی نتیجه قابل اندازه گیری و قابل اندازه گیری است.
ابزارهایی برای اندازه گیری هسته های وب اصلی
PageSpeed Insights: عملکرد موبایل و دسک تاپ را اندازه گیری می کند و توصیه هایی برای بهبود آن ارائه می دهد.
Lighthouse: ابزاری متن باز و خودکار است که توسط Google تولید شده و به توسعه دهندگان در بهبود کیفیت صفحه وب کمک می کند. دارای چندین ویژگی است که در PageSpeed Insights از جمله برخی بررسی های SEO در دسترس نیست.
کنسول جستجو: اکنون یک گزارش Core Web Vital در GSC گنجانده شده است که عملکرد URL را به صورت گروه بندی شده بر اساس وضعیت ، نوع معیار و گروه URL نشان می دهد.
4. قصد کاربر
نوشتن "محتوای عالی" ، بهینه سازی آن و دریافت پیوندهای معتبر اکنون فقط شروع رتبه بندی کلمه کلیدی است.
SEO PowerSuite. ابزارهای SEO رایگان که نتایج را ارائه می دهند.
آسان برای استفاده. تاثیر گذار. قابل اعتماد. با SEO PowerSuite رتبه بندی وب سایت خود را بهبود ببخشید. اگر قصد رسیدن به رتبه یک گوگل را دارید اینجا کلیک کنید
دانلود رایگان
تبلیغات
با ادامه تکامل یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق ، هر یک وزن بیشتری در الگوریتم اصلی Google دارند.
هدف نهایی برای Google درک متن و ارائه نتایج بر اساس قصد جستجوگر است.
این امر اهمیت تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی در سطح پیشرفته را بیش از هر زمان دیگری مهم می کند.
برای مبتدیان ، باید برخی کلمات کلیدی و نمایش داده شده را رتبه بندی کنید.
ارتباط متنی یک کلمه کلیدی باید با یک جستجوی جستجو همسو باشد.
قبل از صرف وقت و منابع برای رتبه بندی برای یک عبارت ، باید وب سایت ها و عبارات رتبه بندی فعلی را بررسی کنید.
تا زمانی که وب سایت و صفحه فرود شما مشابه رتبه بندی نباشد ، احتمال وقوع آن وجود ندارد.
5. بازاریابی محتوا
پیش بینی می شود تا امسال 44 زتابایت داده روزانه تولید شود.
اگر بخواهم این را در چشم داشته باشم ، این روزانه معادل 8.48 تریلیون آهنگ یا 1440 سال ویدیوی HD است.
چالش برای شکستن درهم و برهمی با گذشت زمان از نظر نمایی دشوارتر خواهد شد.
تبلیغات
خواندن را در زیر ادامه دهید
برای انجام این کار:
یک مرکز محتوای در قالب یک مرکز منابع ایجاد کنید.
مرکز منابع خود را با ترکیبی از محتوای مفید ، آموزنده و سرگرم کننده پر کنید.
قطعات "صحبت" مربوط به هاب منابع و ارتباط بین خود را بنویسید.
مقالات خبری مربوط به منبع خود و پیوند بین آنها را بنویسید.
خبر را گسترش دهید - مقالات خبری خود را در کانال های اجتماعی تبلیغ کنید.
مباحث پرطرفدار مربوط به محتوای شما را ربوده - در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید
از دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنید. تصاویر و فیلم ها معمولاً بهتر از متن تبدیل می شوند.
محتوای قدیمی و کم قاچاق را به روز کنید.