آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش هدف گذاشتن در زندگی

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹ ق.ظ

هدف

نمای بیرونی یک فروشگاه Target معمولی در Rock Hill ، کارولینای جنوبی ، در ماه مه 2012 (فروشگاه شماره 1371)

CVS داروخانه داخل یک فروشگاه Target (فروشگاه شماره 1910 در ساوانا ، جورجیا)
اولین فروشگاه تخفیف هدف در روزویل ، مینه سوتا ، حومه مینیاپولیس ، در تاریخ 1 مه 1962 افتتاح شد. [8] املاک کنونی تقریباً 135000 فوت مربع (12،500 متر مربع) است و کالاهای عمومی ، از جمله خطوط تند و نرم را به فروش می رساند. [9] در حالی که بسیاری از فروشگاههای Target از یک سبک معماری جعبه بزرگ استفاده می کنند ، [10] این شرکت از آگوست 2006 به "سفارشی سازی هر فروشگاه جدید برای اطمینان از یک تجربه محلی مرتبط [...] که به بهترین وجهی متناسب با نیازهای محله اطراف باشد" متمرکز شده است. [ 11] در ابتدا ، فقط مکانهای SuperTarget پیشخوان قهوه استارباکس را کار می کردند ، اگرچه آنها از طریق همکاری گسترده خود از سال 2003 در فروشگاه های کالاهای عمومی ادغام شدند. [12]

تارگت نمونه اولیه فروشگاه "PFresh" را در سال 2006 معرفی کرد ، که انتخاب مواد غذایی خود را در مکان های کالاهای عمومی با بیش از 200٪ گسترش داد. فروشگاه های تازه ساخته شده که از فرمت PFresh پیروی می کنند تقریباً 1500 فوت مربع (140 متر مربع) بزرگتر از خواص بدون مواد غذایی هستند ، اگرچه مارک Target را حفظ می کنند زیرا پیشنهادات آنها بسیار محدودتر از SuperTarget است. PFresh غذاهای فاسدشدنی و منجمد ، کالاهای پخته شده ، گوشت و لبنیات را به فروش می رساند. این شرکت 109 فروشگاه را به همین ترتیب در سال 2006 بازسازی کرد و سال بعد 350 فروشگاه دیگر را بازسازی کرد. [13] تصمیم این شرکت برای بستن مراکز باغ خود ، فضای کف را برای گسترش PFresh و بخش های فصلی بزرگتر از سال 2010 باز کرد. [14]

در 15 ژوئن 2015 ، CVS Health توافق نامه ای را برای خرید کل داروخانه ها و کلینیک های Target با قیمت حدود 1.9 میلیارد دلار اعلام کرد. داروخانه های تارگت بعنوان داروخانه های CVS Health تغییر نام دادند که در فوریه 2016 مجموعاً 1،672 داروخانه بود. کلینیک های تارگت نیز به عنوان MinuteClinic تغییر نام دادند. خرید داروخانه های تارگت باعث شد CVS بتواند بازار خود را به سیاتل ، دنور ، پورتلند و سالت لیک سیتی گسترش دهد. [15] [16]

SuperTarget

نمای بیرونی SuperTarget در اوماها ، نبراسکا ، در سال 2020. این فروشگاه در اکتبر 2017 بازسازی شد. (فروشگاه شماره 1777)
اولین مکان Target Greatland در اپل ولی ، مینه سوتا ، در سپتامبر 1990 افتتاح شد. آنها حدود 50٪ بزرگتر از فروشگاه های سنتی Target بودند و پیشگام استانداردهای شرکت بودند ، از جمله تعداد بیشتری از خطوط صندوق و اسکنر قیمت ، راهروهای بزرگتر ، داروخانه و عکاسی گسترده بخشها و یک فودکورت. مکانهای Target Greatland از آن زمان به بعد با فرمت PFresh از سال 2009 به فروشگاهها تبدیل شده اند. [17]

اولین هایپرمارکت SuperTarget در اوماها ، نبراسکا در سال 1995 افتتاح شد و با گنجاندن یک بخش مواد غذایی کامل ، مفهوم Target Greatland گسترش یافت. [8] این شرکت در سال 2003 مجموعه مواد غذایی خود را گسترش داد و عنوان اصلاح شده "خوب بخور ، کمتر بپرداز" را تصویب کرد. (با اشاره به عنوان آنها "انتظار بیشتر. کمتر پرداخت کنید.") در سال 2004. [8] [18] در اوایل دهه 2000 ، 43 مکان (از نزدیک 100 مکان) دارای ایستگاه های تجارت الکترونیکی بود ، اگرچه همه آنها تا ژوئن 2003 بسته شدند پس از اینکه تجارت الکترونیکی تشخیص داد "ما قادر به تبدیل شدن آن به یک کانال توزیع سودآور نیستیم". [19 ]

گرگ اشتاین هافل ، مدیر ارشد اجرایی وقت خود را با هایپرمارکت های رقیب Walmart Supercenter مقایسه کرد ، اظهار داشت که Walmart مانند "بقالی که اتفاقاً کالاهای عمومی نیز می فروشد" کار می کند ، در حالی که در مقابل ، گسترش کمتر تهاجمی فروشگاه های SuperTarget نشان دهنده موقعیت آنها است که صنعت مواد غذایی به عنوان یک پروژه جانبی "با تأثیر بالا و کم هزینه". [18] این شرکت از سپتامبر 2015 239 مکان SuperTarget را اداره می کند ؛ [20] هر یک از آنها برآورد 174،000 فوت مربع (16200 متر مربع) را شامل می شود. [21]

در آگوست 2015 ، Target اعلام کرد "بزرگ یا کوچک ، فروشگاه های ما یک نکته مشترک دارند: همه آنها Target هستند." [22] از آن زمان ، فروشگاه های جدیدتر با نام Target افتتاح شده اند. فروشگاه های موجود SuperTarget نام خود را در ساختمان ها حفظ کرده اند اگرچه برخی از طریق بازسازی به Target تبدیل شده اند.

هدف با قالب کوچک

نمای خارجی CityTarget در بوستون ، ماساچوست ، در اکتبر 2015 ، اکنون به عنوان Target (فروشگاه شماره 2822) تغییر نام داده است
در حالی که مکانهای معمول هدف حدود 135000 فوت مربع (12،500 متر مربع) است ، اکثر فروشگاههای "کوچک" CityTarget تقریباً 80،000 فوت مربع (7400 متر مربع) هستند. اولین فروشگاه ها در ژوئیه 2012 در شیکاگو ، لس آنجلس و سیاتل افتتاح شد ؛ [9] 160،000 فوت مربع (15،000 متر مربع) مکان در بوستون بزرگترین CityTarget است و در ژوئیه 2015 افتتاح شد. [23] فروشگاه های TargetExpress حدود 14000 تا 21000 فوت مربع (1300 تا 2000 متر مربع) شناور هستند. اولین بار در جین ژوئیه 2014 در شهر Dinkytown در نزدیکی دانشگاه مینه سوتا افتتاح شد. [24] محصولاتی که دارای این ویژگی های قالب انعطاف پذیر هستند معمولاً در بسته های کوچکتری که به مشتریانی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند ، فروخته می شود. مکانهایی که در جوامع کالج ساخته می شوند ، معمولاً دارای یک بخش منازل مسکونی آپارتمان و خوابگاه هستند. [25] در آگوست 2015 ، Target اعلام کرد که نام نه خود را تغییر می دهد

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Target_Corporation

https://www.target.com.au/

https://modireafkar.ir/target/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۰
اکادمی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی