آموزش بازاریابی اینترنتی
بازاریابی دیجیتال جزئی از بازاریابی است که از اینترنت و فن آوری های دیجیتال مبتنی بر اینترنت مانند رایانه های رومیزی آموزش بازاریابی اینترنتی ، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. [1] [2] توسعه آن در دهه 1990 و 2000 ، شیوه استفاده برندها و مشاغل از فناوری برای بازاریابی را تغییر داد. [3] از آنجا که سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانیده می شوند ، [4] و با افزایش روز افزون مردم به جای مراجعه به مغازه های فیزیکی ، از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود ، [5] [6] کمپین های بازاریابی دیجیتال رواج پیدا کرده و از ترکیبی از بهینه سازی موتور جستجو استفاده می کنند (SEO) ) ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی تأثیرگذار ، اتوماسیون محتوا ، بازاریابی تبلیغاتی ، بازاریابی مبتنی بر داده ، [7] بازاریابی تجارت الکترونیکی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بهینه سازی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی مستقیم پست الکترونیکی ، تبلیغات نمایش ، کتابهای الکترونیکی ، و دیسک های نوری و بازی ها امری عادی شده اند. بازاریابی دیجیتال به کانالهای غیر اینترنت گسترش می یابد که رسانه های دیجیتالی مانند تلویزیون ، تلفن های همراه (اس ام اس و MMS) ، پاسخ به تماس و زنگ های موبایل را در اختیار شما قرار می دهند. [8] گسترش کانالهای غیر اینترنت بازاریابی دیجیتال را از بازاریابی آنلاین متمایز می کند. [9]
فهرست
1 تاریخچه
2 رویکرد جدید بازاریابی غیرخطی
3 استفاده در دوره دیجیتال
4 آگاهی از برند
4.1 سهولت دسترسی
4.2 مزیت رقابتی
4.3 اثربخشی
5 پیشرفت و استراتژی
6 اشکال ناکارآمد بازاریابی دیجیتال
6.1 اولویت بندی کلیکها
6.2 تعادل جستجو و نمایش
6.3 کانال
6.4 خود تنظیم
7 استراتژی
7.1 برنامه ریزی
7.2 مراحل برنامه ریزی
7.2.1 1) فرصت
7.2.2 2) استراتژی
7.2.3 3) اقدام
7.3 درک بازار
8 تقسیم اقتصاد
9 همچنین ببینید
10 مرجع
11 مطالعه بیشتر
تاریخ
توسعه بازاریابی دیجیتال از توسعه فناوری جداست. یکی از نکات افزایش بازدید سایت مهم در آغاز سال 1971 بود که ری تاملینسون اولین ایمیل را ارسال کرد و فناوری وی بستر را فراهم کرد تا مردم بتوانند از طریق دستگاههای مختلف فایلها را ارسال و دریافت کنند. [10] با این حال ، دوره قابل شناسایی تر از شروع بازاریابی دیجیتال سال 1990 است زیرا در اینجا موتور جستجوی Archie به عنوان شاخصی برای سایتهای FTP ایجاد شد. در دهه 1980 ، ظرفیت ذخیره سازی رایانه به اندازه کافی بزرگ بود تا حجم عظیمی از اطلاعات مشتری را ذخیره کند. شرکت ها انتخاب و انتخاب روشهای آنلاین ، مانند بازاریابی بانک اطلاعاتی را ، به جای کارگزار لیست محدود. [11] این نوع بانکهای اطلاعاتی به شرکتها امکان می دهد تا اطلاعات مشتریان را به طور مؤثر ردیابی کنند ، بنابراین رابطه بین خریدار و فروشنده را تغییر می دهد. با این حال ، روند دستی کارآمد نبود.