آموزش کسب و کار اینترنتی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

کلینک
نام مستعار: پیوند ورودی
[انگلیسی] backlink
Backlink اصطلاحی است که عمدتا در SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به کار می رود ، و پیوندی است (لینک پیوندی) که از وب سایت دیگری به سمت یک صفحه وب خاص نصب شده است.

گفته می شود گوگل ، بک لینک هرمی یکی از موتورهای جستجوی پیشرو ، مکانیسم رتبه بندی صفحه را معرفی کرده است ، از این ایده که "یک صفحه وب که توسط یک صفحه وب با کیفیت خوب ارجاع شده است ، نیز صفحه ای با کیفیت خوب" است. شمشیر گفته می شود موتورهای جستجوگر بزرگی مانند Google و Yahoo! از اطلاعات بک لینک به عنوان شاخص برای ارزیابی صفحات وب استفاده می کنند.

وقتی بک لینک ها ارزیابی می شوند ، تعداد بک لینک ها نصب می شوند ، چه بک لینک از وب سایتهای با کیفیت بالا که قبلاً توسط موتورهای جستجو بسیار مورد ارزیابی قرار گرفته اند ، به دست می آیند و محتوای متن لنگر گفته می شود چندین فاکتور از جمله صحت محتوای مقصد لینک یا محتوای وب سایت های متصل از طریق لینک برگشت صحیح است ، به عنوان شاخص ارزیابی مورد توجه قرار می گیرد.

تأثیر بک لینک ها در رتبه بندی صفحه وب گاهی به عنوان آب پیوند نامیده می شود.

فرآیند دستیابی به بک لینک به نام لینک سازی (ساختمان سازی) گفته می شود. این دیدگاه که مؤثرترین ایجاد لینک برای تقویت محتوای وب سایت است زیرا باعث افزایش تعداد پیوندهای ارگانیک می شود که بطور طبیعی به جای SEO مصنوعی نصب می شوند ، از ابتدا تا به امروز به طور مداوم شناخته شده است. به عنوان نظر وجود دارد

می توانید تعداد بک لینکهای مربوط به "ابزارهای Google Webmaster" Google و "Yahoo Yahoo Search Site Explorer" یاهو را بررسی کنید.

علاوه بر این ، در زمینه ای که جهت ورود و رفتن از طریق یک لینک مورد توجه قرار گرفته باشد ، ممکن است از پیوند ورودی به معنای مشابه استفاده شود. در آن زمان از عبارت پیوند برون مرزی به عنوان متضاد استفاده می شود.

لیست اصطلاحات دیگر در بازاریابی وب
جستجوگرها: EFO Google Yatsumi Google Webmaster Tools Backlink PageRank Paylink
>> سایر اصطلاحات در بخش SEO

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۳:۵۷
اکادمی سبز


درست است که مردم می گویند؛ یکی از مهمترین کارهایی که می توانید در زندگی انجام دهید این است که خواننده شوید. کتاب قانون جذب و کتاب می تواند پاسخ بسیاری از سؤالاتی را که ما ممکن است درباره زندگی داشته باشیم ، از جمله سؤالات مربوط به قانون جذب داشته باشد.

اطلاعات مربوط به قانون جذب و اسرار آن همیشه برای یافتن ما وجود داشته است. از ابتدای زمان ، کتابهایی درباره قانون جذب وجود داشته است. آنها به عنوان متون مذهبی ، داستان ها ، مجلات علمی و حتی در کتب خودیاری مدرن پنهان شده اند. همه این رگ های گرانبها از دانش ایجاد شده در سبک های مختلف و از زمان های مختلف در تاریخ ، اما همه حاوی یک پیام تغییر دهنده زندگی هستند. پیامی مبنی بر اینکه شما خالق جهان خود هستید.


 
در هر یک از کتابهایی که ممکن است در مورد قانون جذب پیدا کنید ، متوجه می شوید که هیچ نویسنده ای ادعا نمی کند که قانون جذب را اختراع کرده است. این امر به این دلیل است که برخلاف کتابهای دیگر ، قانون جذب چیزی نیست که از تصور یک فرد خارج شده باشد. مشابه این که چگونه هیچ کس نمی تواند ادعا کند که ماه یا خورشید یا ستاره ها را اختراع کرده است. قانون جذب همیشه یک بخش ثابت از زندگی خواهد بود و همیشه خواهد بود. این برای همه است که به طور مشترک به اشتراک بگذارند! و به لطف کسانی که به اندازه کافی فکر کرده اند تا این قانون جهانی را رعایت کنند یا از این قانون پرده بردارند ، اینک برای ما فراهم شده است که از طریق رسانه کتاب ، خودمان را کشف و یاد بگیریم.

کتابهای جذب قانون: از کجا شروع کنم؟
با کتاب های زیادی درباره قانون جذب اکنون موجود است ، ممکن است قانون جذب از خود بپرسید "از کجا شروع می کنم؟" علیرغم تعداد زیادی کتاب در مورد قانون جذب ، هنوز تعداد معدودی از منتخب وجود دارد که به بهترین وجه بهترین فاش کردن اسرار این قانون مهیج و چگونگی استفاده از آن برای آشکار ساختن هر چیزی را که می خواهید می باشد. به همین دلیل ما این "لیست 10 برتر" از بهترین کتابها را برای خواندن قانون جذب ایجاد کرده ایم. برخی از این کتابها شاید بهترین مواردی باشد که تاکنون خوانده اید. حتی ممکن است تعداد کمی از آنها کاملاً تغییر دهنده زندگی باشد - مطمئناً امیدواریم که چنین باشد

TheSecretLogo

The Secret By Rhonda Byrne
ما "راز" نوشته Rhonda Byrne (Amazon US Paperback / Amazon UK Paperback) را در این لیست به صورت هدف درج نکرده ایم زیرا احتمالاً شما بیش از این با آن آشنا هستید. این مدرن ترین کتاب ها است و طی سال های اخیر به رسمیت شناختن پدیدار در سراسر جهان به دست آمده است. از این کتاب می توان بخاطر آوردن قدرت معجزه آسا قانون جذب در توجه جامعه مدرن تشکر کرد. این مجموعه از مجموعه ای از توصیفات و داستانهایی است که گواهی بر پتانسیل واقعی موجود در قانون جذب است. اصول مندرج در این کتاب دقیقاً مشابه مواردی است که در کتابهای اولیه مانند "واتل" علوم غنی سازی "آمده است ، اما با ذهن خواننده مدرن نوشته شده است. این کمک می کند تا مزایای بسیاری را که قانون جذب می تواند در جامعه مدرن به وجود آورد ، نشان دهد.

1. "قانون مخفی جذب: استاد قدرت نیت" - کاترین هورست
کتاب-راز-قانون-جذابیت

آیا در مورد قانون جذب شنیده اید ، اما در مورد اینکه معنی آن چیست و چگونه می تواند کار کند احساس سردرگمی کردید؟ آیا تعجب کرده اید که چگونه می توانید در دنیای واقعی از آن استفاده کنید ، اما برای یافتن راهنمایی تلاش کرده اید؟

این کتاب با عنوان "قانون مخفی جذاب - استاد قدرت نیت" شامل ده ها کار و تمرین عملی است که می توانید بلافاصله آنها را استفاده کنید. هر صفحه با هدف ارتقاء تغییرات مثبت ، تقویت انرژی و کمک به شما در تسلط بر قدرت نیت انجام می شود.

برای خرید این کتاب در اینجا کلیک کنید:
Paperback Amazon US Paperback Amazon UK Paperback
آمازون ایالات متحده روشن شدن Amazon UK Kindle
 2. "راهنمای ثروت فراتر از دلیل: تسلط بر قانون جذب" - باب دویل


"ثروت فراتر از دلیل" برای کسانی که تمایل زیادی به سعادت دارند ، نوشته شده است و می خواهند به سرعت و به طور طبیعی به نتیجه برسد. با استفاده از رویکرد علمی برای تبیین "قانون جذب" طبقه بندی شده از نظر متافیزیکی ، هر کسی از هر پیشینه ای می تواند زندگی را بدون هیچ محدودیتی در زندگی خود ادعا کند. این کتاب که با شک و تردید در ذهن ایجاد شده است ، درک کاملی از شایع ترین قانون جسمی طبیعت به شما می دهد. این دقیقاً دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از آن به طرز هدفمندی استفاده کنید: برای ایجاد 100٪ از تجربه زندگی خود ، دقیقاً همانطور که ​​بیشتر با شور و اشتیاق می خواهید!

برای خرید این کتاب در اینجا کلیک کنید:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۵:۳۲
اکادمی سبز

در این مقاله شما را از 0 تا 100 با بک لینک هرمی اشنا کردیم. بک لینک هرمی یکی از روش های لینک سازی کلاه خاکستری است که اگر اصولی برای سایتتون ازز این روش استفاده کنید میتوانید در کلمات کلیدی سخت سایتتون به نتایج اول گوگل برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۴
اکادمی سبز

راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
این راهنما برای چه کسی است؟
اگر مالکیت ، مدیریت ، کسب درآمد یا تبلیغ محتوای آنلاین از طریق جستجوی Google را دارید ، این راهنما برای شما منظور شده است. شما ممکن است صاحب مشاغل رو به رشد و شکوفایی باشید ، مدیر وب سایت ده ها وب سایت صفحه اول گوگل  ، متخصص SEO در یک آژانس وب یا یک DIY SEO نینجا علاقه مند به مکانیک جستجو: این راهنما برای شما درنظر گرفته شده است. اگر علاقه دارید با توجه به بهترین شیوه های ما یک مرور کامل از اصول سئو داشته باشید ، در واقع در جای مناسب قرار دارید. این راهنما هیچ رازهایی را به دست نمی دهد که به طور خودکار سایت شما را در وهله اول در گوگل رتبه بندی کند (با عرض پوزش!) ، اما با دنبال کردن بهترین شیوه های ذکر شده در زیر ، امیدوارم که خزیدن ، نمایه سازی و درک مطالب شما را برای موتورهای جستجو آسانتر کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اغلب مربوط به ایجاد تغییرات جزئی در قسمت هایی از وب سایت شما است. وقتی به صورت جداگانه مشاهده می شود ، این تغییرات ممکن است به عنوان پیشرفت های افزایشی به نظر برسد ، اما وقتی با سایر بهینه سازی ها ترکیب شوند ، می توانند تأثیر قابل توجهی در تجربه و عملکرد کاربر سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند. احتمالاً شما در حال حاضر با بسیاری از مباحث موجود در این راهنما آشنا هستید ، زیرا آنها برای هر صفحه وب اجزای ضروری هستند ، اما ممکن است از آنها بیشترین استفاده را نکنید.

شما باید یک وب سایت ایجاد کنید تا به سود کاربران شما باشد و هرگونه بهینه سازی باید در جهت بهتر کردن تجربه کاربر باشد. یکی از این کاربران موتور جستجو است که به سایر کاربران کمک می کند تا محتوای شما را کشف کنند. بهینه سازی موتور جستجو در مورد کمک به موتورهای جستجو برای درک و ارائه مطالب است. ممکن است سایت شما از سایت نمونه ما کوچکتر یا بزرگتر باشد و محتوای بسیار متفاوتی را ارائه دهد ، اما مباحث بهینه سازی که در زیر بحث می کنیم باید در سایت هایی با اندازه ها و انواع مختلف اعمال شود. امیدواریم راهنمای ما ایده های تازه ای در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما ارائه دهد ، و ما دوست داریم سؤالات ، بازخورد ها و داستانهای موفقیت شما را در Forum راهنما Google Webmaster Google بشنویم.

امیدواریم از مطالب شما لذت ببرید و امیدواریم نظرات خود را از طریق انجمنهای پشتیبانی Google ما بشنوید و ادغام کنید

در صورت صرفه جویی در ذخیره ، چاپ راهنمای با مسئولیت پذیری و اشتراک گذاری مجدد آن: بیایید کیفیت وب را بهبود بخشیم.

خواندن مبارک!

امضاء شده،
تیم کیفیت جستجوی Google

فهرست
شروع شدن
به Google کمک کنید تا محتوای شما را پیدا کند
به Google بگویید که کدام صفحات نباید خزنده شوند
به Google (و کاربران) کمک کنید تا محتوای شما را درک کنند
ظاهر خود را در نتایج جستجوی Google مدیریت کنید
سلسله مراتب سایت خود را سازماندهی کنید
محتوای خود را بهینه کنید
تصاویر خود را بهینه کنید
سایت خود را با موبایل سازگار کنید
وب سایت خود را تبلیغ کنید
عملکرد جستجو و رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنید
ضمیمه: URL های لینک استفاده شده در این مقاله
شروع شدن
واژه نامه
در اینجا مختصری از اصطلاحات مهم استفاده شده در این راهنما آورده شده است:
فهرست - Google تمام صفحات وب را که می شناسد در فهرست خود ذخیره می کند. درج فهرست برای هر صفحه ، محتوای و مکان (URL) آن صفحه را توصیف می کند. ایندکس کردن وقتی Google یک صفحه را واکشی می کند ، آن را می خواند ، و آن را به فهرست اضافه می کند: امروز گوگل چندین صفحه را در سایت من فهرست کرد.
Crawl - فرایند جستجوی صفحات وب جدید یا به روز شده. Google با دنبال کردن پیوندها ، با خواندن نقشه های نقشه و بسیاری موارد دیگر ، آدرس های اینترنتی را کشف می کند. Google وب را خز می کند ، به دنبال صفحات جدید است ، سپس آنها را فهرست بندی می کند (در صورت لزوم).
Crawler - نرم افزاری خودکار که صفحات را از وب خزنده (واکشی) می کند و آنها را فهرست بندی می کند.
Googlebot - نام عمومی خزنده Google. Googlebot وب را به طور مداوم خزنده می کند.
SEO - بهینه سازی موتور جستجو: فرایند بهتر شدن سایت شما برای موتورهای جستجو. همچنین عنوان شغل شخصی که این کار را برای امرار معاش انجام می دهد: ما فقط یک سئو جدید استخدام کرده ایم تا حضور خود را در وب بهبود بخشیم

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۹ ، ۱۵:۳۴
اکادمی سبز

پیوندها برای سئو از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند و سهم شیر "سئو سایت خارج از سایت" (که به آن "سئو خارج از صفحه" نیز گفته می شود) را تشکیل می دهند. ویژگی های پیوندهای داخلی و خارجی یک سایت می تواند تا حد زیادی در رتبه بندی آن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تأثیر بگذارد.

آیا می خواهید در مورد پیوندها ، ایجاد لینک ، تجزیه و تحلیل پیوندها صفحه اول گوگل  یا سئو خارج از سایت اطلاعاتی کسب کنید؟ این صفحه پایگاه داده شما برای منابعی است که برای تمام سطوح مهارت ایجاد شده است.
محتوای فیلتر نیز با برچسب ...

همه دسته بندی ها
سطح دشواری

همه مراحل
نوع مقاله

همه انواع
تنظیم مجدد فیلترها
مبتدی

راهنمای یک ساعته SEO
آیا می توانید SEO را در یک ساعت یاد بگیرید؟ با کمال تعجب ، جواب مثبت است ، حداقل وقتی به اصول می پردازیم! از Rand Fishkin ، متخصص سئو ، ما یک سری شش قسمت از فیلم های تقریباً ده دقیقه ای را ارائه می دهیم که برای ارائه مفاهیم اصلی سئو طراحی شده اند.

تمام سطوح مهارت

پیوندهای محلی: آزمایشها ، ابزارها و تاکتیکها
ارائه شده توسط مایک رمزی در MozCon Local 2016

با فراتر رفتن از نقشه نقشه ، پیوندها می توانند ترافیک واجد شرایط ، رتبه بندی ارگانیک ، مجازاتها یا فیلترها را برای شما به ارمغان بیاورند. مایک با استفاده از مطالب قلب ، درسها ، مثالها و ایده هایی را برای شما طی می کند.

فیلم MozCon را تماشا کنید
مبتدی

راهنمای مبتدی برای ایجاد لینک
لینک سازی یکی از اساسی ترین مهارت های سئو برای بازاریابان در تمام سطوح است و این راهنما به شما کمک می کند تا پای راست را به جلو بکشید.

حد واسط

چه موقع و چگونه می توان از Domain Authority ، صفحه صفحه و اندازه گیری لینک تعداد استفاده کرد
چگونه می توانید معیارهای پیوندی مانند Domain Authority و Page Authority را در کنار سایر معیارهای SEO خود اعمال کنید؟ کجا و چه زمانی معنی دارد که آنها را در نظر بگیریم ، و دقیقاً منظورشان چیست؟ در این جمعه وایت برد ، رند به این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می دهد.

جمعه وایت برد را تماشا کنید
مبتدی

آیا SEO باید از لینک های داخلی مراقبت کند؟
بیاموزید که چگونه تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی و ساختن پیوندهای داخلی خود را (و کیبوش را بر روی تاکتیکهای قدیمی انجام دهید) در این جمعه Whiteboard یاد بگیرید.

جمعه وایت برد را تماشا کنید
حد واسط
Drop Rankings SEO: راهنمای مرحله به مرحله بازیابی
صدها چیز وجود دارد که می تواند باعث کاهش رتبه های ارگانیک Google شما شود. این راهنمای مفید را دنبال کنید تا بفهمید چه اشتباهی رخ داده است ، و چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید.

پست را بخوانید
تمام سطوح مهارت

نکاتی کاملاً عالی برای SEO محلی درستکار
ارائه شده توسط گرگ گیفورد در MozCon Local 2017

در مورد آخرین به روزرسانی های SEO محلی ، از جمله نتایج بررسی نتایج جستجوی محلی رتبه بندی عامل 2017 ، اطلاعات کسب کنید. بیاموزید که چگونه در فروش خدمات خود و تعیین انتظارات مشتری برای SEO محلی موفق تر باشید. سپس ، بر اساس داده های خاموش LSRF 2017 خاموش ، دقیقاً بدانید که کدام سیگنال ها بیشترین اهمیت را برای دید محلی و نحوه بهینه سازی آنها دارند.

فیلم MozCon را تماشا کنید

https://academysabz.com/reach-the-first-page-of-google/
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۹ ، ۱۵:۱۹
اکادمی سبز