آموزش کسب و کار اینترنتی

30 قدم برای جذب پول و ثروت

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۹ ب.ظ

30 تأیید ثروت برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی شما
توسط اسد مه
30 تأیید ثروت برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی شما
هر روز به دنبال خود به خودتان تأیید کنید. کمبود پول نیست بلکه عدم آگاهی است. خود را در لرزش ثروت و فراوانی قرار دهید ، و برخلاف ذهنیت کمبود ، اندیشه خود را با یک طرز فکر ثروت هماهنگ کنید. ممکن است این تأییدها به وارد آوردن به وفور ثروت به زندگی شما کمک کند. جذب پول  این تأییدها را روزانه در زمان اختصاصی خود بگویید ، آن را بگویید ، آن را ببینید ، آن را احساس کنید و باور کنید ، شک نکنید که ثروت حق روانی شماست.

1. ثروت روزانه در اطراف من شناور می شود.

2. هر روز ثروتمندتر و ثروتمندتر می شوم

3. پول به راحتی و بدون دردسر به من می رسد.

4- ثروت دائماً وارد زندگی من می شود.

5- اقدامات من ثروت ، رفاه و فراوانی را به وجود می آورد.
6. من با انرژی ثروت و فراوانی همسو هستم.

7. من یک پولک آهن ربا هستم.

8- سعادت به من ترسیم می شود.

9- من یک طرز فکر ثروت دارم.

10. من برای تمام ثروتهایی که زندگی به من ارائه می دهد باز و پذیرنده هستم.
11. من ثروتمند هستم. جذب فوری ثروت 

12. من همیشه بیش از پول کافی دارم.

13. من به من پول جذب می کنم.

14. من به عنوان یک فرد پولدار احساس شگفتی می کنم.

15. ثروت در زندگی من جاری است.
16. مبالغ زیادی در مبالغ فزاینده ای به من می رسد.

17. من از هر آنچه می گیرم سپاسگزارم.

18. امروز من ثروت ، فراوانی و بهزیستی را جذب می کنم.

19. تعادل کیف پول و بانکی من با پول سرریز است.

20- ثروت من از درون من می درخشد.
21. من بهمن فراوانی مالی ایجاد می کنم و به روشهای شگفت انگیز باز می گردم.

22. هر بلوکی را که مرا از گرفتن رفاه باز می دارد ، آزاد می کنم.

23- ثروت از همه جهت به سمت من جاری می شود.

24. من از نظر مالی فراوان هستم ، و پول به طور طبیعی به من می رسد.

25. به خودم اجازه می دهم که همیشه از وفور مالی غرق شوم و ثروت خود را سخاوتمندانه به اشتراک بگذارم
26. ثروت مانند امواج در اقیانوس از درون من جاری می شوند و دوباره برمی گردند.

27. من فقط فکر می کنم ثروت و فراوانی.

28. من یک کارآفرین ثروتمند هستم که زندگی خود را طبق شرایط خودم می گذرانم.

29. ثروت ، فراوانی و رفاه را پرتوی می کنم.

30. ثروت من برای همیشه در حال افزایش است زیرا بیشتر خودم را به جهان خدمت می کنم.

 

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۸
اکادمی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی