آموزش کسب و کار اینترنتی

جذب پول و جذب ثروت

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۳۰ ب.ظ

1. این ظاهر به ندرت تنها است
من یک کیف پول را در کیف پول خود دارم که هرگز خرج نمی کنم. بنابراین ، او همیشه در آنجا است و همیشه با او خوب و قدردانی می شود. در این مورد به تقدیر از یک کاغذ کوچک با کتیبه بستگی دارد:

ممنون از شما ممنون بابت جذب پول ممنونم ممنون
شما به من اعتقاد ندارید؟ اینجا را نگاه کنید:

پول پول - 5 ترفند شگفت آور آسان برای زندگی روزمره
پول پول - 5 ترفند شگفت آور آسان برای زندگی روزمره
بله ، به نظر می رسد کمی دیوانه است. اما کار می کند ، زیرا من از زمانی که انجام می دهم احساس خوبی دارم و با پول در ارتباط هستم. و این دقیقاً مربوط به آن است! برای احساس پول. راه می تواند خیلی عجیب به نظر برسد. امتحان کن این برای شما هیچ هزینه ای ندارد.

اگر چیزی برای شما به ارمغان آورد ، پس شما بیشتر و بیشتر خواهید شد ، 10s را 20s کنید ، سپس 50s و غیره.

2. "هر چیزی که می دهم 100000 بار به من باز می گردد"
هر بار که در پرداخت پول پرداخت می کنید ، همیشه این جمله را بخاطر بسپار: "هر چیزی که می دهم 100000 بار به من باز می گردد". با این کار ، شما در هزینه کردن لذت می کنید.

احساس خوبی دارید که به کسی پول بدهید. پول باید در گردش باشد و هرچه بیشتر بدهی ، باز هم بیشتر می شود. با این افکار شما سیگنال روشنی به جهان می فرستید.

نکته اضافی: اطمینان حاصل کنید که این پل همیشه به پایان رسیده است. برای باز کردن این مسیر بین قانون جذب ثروت و شما ، بگذارید همیشه هنگام پرداخت هزینه نشان دهند. اگر این کار را انجام دهید ، می خواهید احساس خود را تقویت کنید.

در این مرحله می خواهم از بزرگ ادیت غفور تشکر کنم. اولین نکاتی که از او داریم! 🙂
 

3. همان جذب مانند - پول خود را در نظر بگیرید
چگونه پول خود را همیشه روی میز قهوه خود بگذاریم. بنابراین ما همیشه از نظر آن را داریم. فقط دید ، حس سعادت بسیار خوبی به شما می بخشد.

نگران نباشید ، اگر 500 یا 1000 یورو روی میز خود دارید و فکر می کنید: "من نمی توانم از این طریق دریافت کنم!" بله حق با شماست!

مهمتر از همه ، شما می توانید مطمئن باشید که می توانید بیشتر از پول بدست آورید بهترین چیزی است که همیشه پول زیادی را با خود به همراه می آورید.

 

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
اکادمی سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی