آموزش کسب و کار اینترنتی

جذب ثروت در 7 مرحله ساده

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

 

چرا به نظر می رسد برخی از افراد قادر به جذب پول هستند؟ آیا افرادی که پول دارند ، چیزی را می دانند که بقیه ما آن را نمی دانیم؟

راز آنها چیست؟

اگر مثل اکثر مردم هستید ، احتمالاً دوست دارید به استقلال مالی برسید. با این حال ، یافتن راه ثروت ممکن است گریزان باشد. و بنابراین ، مانند همستر روی چرخ ، شما به کار خود ادامه می دهید ، صورتحسابهای خود را پرداخت می کنید و از چک های خود زندگی می کنید.

صدا آشنا؟

چه می شود اگر من به شما گفتم؟ در واقع ، اگر گفتم که می توانید همین الان پول بیشتری را به زندگی خود جذب کنید؟ اگر اضافه کنم که می توانید در 7 مرحله ساده به رونق مالی بروید؟

فکر می کنید دیوانه ام - شاید کمی ساده لوح باشد؟ خوب است ، من شما را سرزنش نمی کنم. آنچه من پیشنهاد می کنم کمی عصبانی است.

 

Attract wealth

 

 

در حال حاضر ، با این حال ، همه من از شما می خواهم که ذهن خود را باز نگه دارید و به خواندن ادامه دهید.

 

پول و ذهن آگاهی
از آنجا که می توانم به یاد داشته باشم ، مجذوب پول هستم. من مطالعه کرده ام که چگونه مردم را جذب کنم و چه کارهایی برای حفظ آن انجام می دهند. علاقه من به ثروت می تواند یکی از دلایلی باشد که من در مورد افراد موفق در فرهنگ خود بسیار می دانم. در حقیقت ، میل پرشور من برای یادگیری منابع مالی ، تا حدود زیادی تصمیم من در زمین MB MBA را چند سال پیش - انگیزه دکتری - انگیزه داده است.

در ضمن ، با ارزش ترین درسهایی که من در مورد ایجاد ثروت و ایجاد رونق مالی یاد گرفتم. آنها از وال استریت ژورنال نیامده اند.


 
در عوض ، این مفاهیم باعث جذب پول از دنیای روانشناسی مثبت می شوند ، که ریشه در تفکر مبتنی بر ذهن آگاهی دارد.

 

مطالعه ثروت
من خیلی پولدار نیستم و وانمود نمی کنم که یک متخصص مالی هستم. با این حال ، من از کار با مشتریانی که مدت ها استقلال مالی داشته ام ، و همچنین مطالعه خودم در مورد ثروت در طی 20 سال گذشته ، این مزیت را دارم.

به عنوان یک راهنما از این وبلاگ استفاده خواهم کرد.


 
در زیر 7 گام ساده برای جذب فوری ثروت در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

آماده؟

 

7 مرحله برای جذب ثروت
1. باور کنید که شایسته خوشبختی هستید
بخشی از جذابیت ثروت مستلزم این است که شما شاد باشید. توجه داشته باشید که من نگفتم که شما حق شادی دارید. کلمه کلیدی ارزش آن را دارد. راز ایجاد خوشبختی با بینش خودمان آغاز می شود ، که با مراسم صبحگاهی ما می تواند تا حد زیادی تقویت شود.

تا زمانی که واقعاً فکر نکنید که لیاقت خوشبختی دارید ، هیچکدام از اقدامات ذکر شده در اینجا قابل انجام نیست. برای این که این اتفاق بیفتد ، باید با گذشته گناه و شرم را کنار بگذارید.

 

2. بر آنچه اکنون دارید تمرکز کنید
بسیاری از مردم درگیر تقلب بر سر آنچه که ندارند یا آنچه از دست داده اند نیستند. این خط تفکر غیرمولد با مارپیچ نزولی منفی شروع می شود ، که نیروهای مثبت خوشبختی را دفع می کند.

درعوض ، روی هر آنچه برای تشکر از هدیه قدردانی دارید باید تمرکز کنید. ما فقط این لحظه را در زمان داریم. دیروز از بین رفته است بنابراین به اینجا و اکنون توجه کنید و معلمان باهوش یاد بگیرید.

 

3. چرخه درماندگی آموخته شده را تکمیل کنید
ادامه کار درگیر ناتوانی ، به دام افتادن در کشش گرانشی فقر است. شما نمی توانید ثروت یا چیزهای مثبت دیگری را در زندگی خود جذب کنید

بهانه هایی را که می توانید انجام دهید پایان دهید و استفاده از کلماتی را که می توانم شروع کنید. به عبارت دیگر ، می توانم ثروت را جذب کنم زیرا شایسته سعادت هستم.

 

4- حسادت ها را پاک کنید
حسادت به مواد شخص دیگر بدان معنی است که شما ذهن خود را با یک توهم اشغال می کنید. دلیلش گران نیست. حسادت دروغگو است ، داستانی دروغین را نشان می دهد که تقریباً هرگز بر اساس حقیقت نیست. بیایید به سراغ حسادتهای خود برویم و جاهایی برای شادی بسازیم.

انرژی منفی را پاک کنید. چیزهای ساده را در آغوش بگیرید و خود را با آرامش پر کنید.

 

5- به قدرت پول احترام بگذارید
پول محصول زحمت شماست. وقتی به پول احترام نمی گذارید ، بی احترامی دارید. احترام به پول این است که آن را ساماندهی کنید. یعنی به طور مرتب از او پیروی کنید. این بدان معنی است که شناختن پول هم قدرت ترمیم کننده و هم مخرب دارد و نباید به آسانی دستکاری شود.

پول ، هنگامی که به درستی مدیریت شود ، سالهاست که توانایی رشد و مراقبت از شما را دارد. وقتی رعایت نشود ، تأثیر منفی بر آینده شما خواهد گذاشت. سرانجام ، احترام به پول به معنای استفاده از ابزاری موقتی برای تقویت عزت نفس از طریق هزینه های غیر ضروری است.

 

6. مطالعه ثروت
برای جذب ثروت در زندگی ، باید فراتر از تفکر آرزو باشید. این یعنی پول درآوردن و انباشت ثروت. شیوه ها ، اعتقادات و عادات افراد روشنفکر را که ثروت آفریده و جذب کرده اند ، بررسی کنید. اینها معلمان شما هستند.

توجه داشته باشید که مردم لباس های گران قیمت نمی پوشند ، لباس های گران قیمت نمی پوشند و لباس های طراح را نمی پوشند. در حقیقت ، اکثر میلیونرها بودجه های دقیقی هستند که ثروت خود را با گذشت زمان به وجود آورده اند.

 

7. پول بدهید
این نکته آخر مربوط به قدرت معنوی و کارمایی پول است. وقتی به کسانی که کمتر خوشبخت هستند پول می دهیم ، برای بازسازی روح انسانی کمک می کنیم. پول را ذخیره نکنید یا او شما را ترک خواهد کرد.

درعوض ، از مهارت های همدلی خود استفاده کنید تا مشخص کنید چه کسی نیازمند است و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. یک مثال ممکن است برای شما امکان پرداخت هزینه های مواد غذایی را در خط سفارش فراهم کند. همچنین می تواند به معنای وقت شما ، که نوعی پول است ، به موسسه خیریه مورد علاقه شما باشد.


 
وقتی عشق و دلسوزی صمیمانه به دیگران می بخشید ، بیش از این خوشحال می شوید ، که این پیشرو ثروت است.

 

تأملات نهایی در جذب ثروت
تصادفی نیست که شما وقت خود را برای خواندن این مقاله صرف کرده اید. شما در اینجا نمی توانید کار اشتباهی انجام دهید! توجه داشته باشید که عنوان این پست مراحل ساده را بخوانید و آسان نیست. بعضی اوقات دشوارترین کارهایی که در زندگی انجام می دهیم ساده است اما به معنای آسان بودن آنها نیست.

تغییر یک فرایند وقت گیر است. این برای اکثر چیزها صدق می کند ، مانند تغییر در درک پول. همچنین وقتی روی خود کار می کنیم صحیح است ، خواه سعی در درک رویاهای خود داشته باشیم یا فعالیت بدنی را برای مبارزه با افسردگی انجام دهیم.

سرانجام ، به یاد داشته باشید که آنها از نظر اقتصادی پایدار هستند و از نظر اقتصادی پایدار هستند.

پیوندی به هفت قانون جذب موفقیت Deepak Chopra دارم. امیدوارم خواندن را بخشی از سفر خود به سمت آزادی مالی در نظر بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۲
اکادمی سبز

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود.

وبلاگ خوبی دارید. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی